عزیزم خیلی خوشحال شدم که نگرانیت برطرف شد. چون استرس و نگرانی برای جنینت اصلا خوب نیست. انشاا...که سالم بدنیا بیاد
تشکرشده 262 در 104 پست
عزیزم خیلی خوشحال شدم که نگرانیت برطرف شد. چون استرس و نگرانی برای جنینت اصلا خوب نیست. انشاا...که سالم بدنیا بیاد
هم آوا (چهارشنبه 07 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)