سلام شیداجان
شماره یک گزینه3
شماره دوگزینه1
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام شیداجان
شماره یک گزینه3
شماره دوگزینه1
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), meinoush (دوشنبه 28 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (یکشنبه 27 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), تیام (یکشنبه 27 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 27 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
امروز به مامانم می گم تو یه سایت معتبر ،کوکولوژیست شدم گفت چی چی شدی؟ گفتم : کو کو لو ژیست
اولش متوجه نشد گفت لابد خیلی مهمه دیگه ؟ گفتم په چی؟معلومه که مهمه
گفت من از از اولش مـــی دونـــــــستم تو به جایی می رسی؟منم یه لبخند غرور امیز زدم ویکی از ابروهامو انداختم بالا گفتم خب نتیجه زحمات شماست دیگه .
-----------------------------------------------
این یکی باحاله شیدا جان.
سوال اول: 3 : طبیعتشه دیگه وگرنه به هیچ دلیلی خشم گین نمی شد حتی برا پیدا کردن عشقش یا گرسنگی.
سوال دوم:2 : چه سوال قشنگی ! لابد بارونم میومده و اون اقایی هم که اینو پرسید یه جنتلمن واقعی بوده حتما بعدش هم باهم ازدواج می کنیم و خوشبخت می شیم![]()
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 26 مهر 93 در ساعت 16:44
تشکرشده 151 در 38 پست
با سلام و خدا قوت خدمت بانو شیدای عزیز
تو این بازی من معمولا قبل از خوندن گزینه ها به سوال جواب میدم تو ذهنم، بعد میام ببینم جوابم به کدوم گزینه نزدیکتره.
جوابم به عشق مربوطه ولی خب نه به این شکلی که مطرح شد. عشق هیولاهای خشمگین تو شهر من چیکار میکنه؟!
بنظرم همشهری های من عشقشونو ازشون گرفتنو اونا با خشمی که از نابودی عشقشون اومده و تبدیل به طبیعتشون شده، دشمن شهرم شدن. عشق از دست رفته شون اونقد عمیقه که برای همنوع های من قابل درک نیست. اونقد عمیقه که گشنه هم باشن اصلا یادشون نمیاد!!! حالا که عشقشون نابود شده، میخوان دنیا نباشه!! پس شد: از این زندگی پوچ درمانده خسته اند!!
***
خب تو گالری ترجیح میدم روح نقاش مرحوم، از پشت سر بیاد نظرم رو درباره ی اثرش بپرسه
حالا اگه نقاشش مرحوم نبود، عب نداره ولی نیاد بگه من نقاشم. نقاش باشه ولی بیاد نظرمو بپرسه![]()
حالا اگه نقاش نبود هم عیب نداره، بازم بیاد نظرمو بپرسه
کلا نظرمو بپرسه![]()
اگر در آنچه میگوئی راست میگوئی، من از خدا میخواهم تا از من درگذرد ؛
و اگر در آنچه میگوئی دروغ میگوئی، پس من از خدا میخواهم تا از تو درگذرد.
abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), meinoush (دوشنبه 28 مهر 93), paiize (شنبه 26 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (یکشنبه 27 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), تیام (یکشنبه 27 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 27 مهر 93)
تشکرشده 916 در 198 پست
سوال اول:
دنبال عشق گمشده یکیشون(نمیشه که یکی برای همه باشه) اومدن. یا عشق یکیشون یه بلایی سرش اومده واسه انتقام جویی اومدن. یا عشق یکیشون مرده بچه اش توی این شهر گیر افتاده. خلاصه درسته هیولا هستن ولی بی شعور نیستن
سوال دوم:
نظرتون درباره این تابلو چیه؟؟؟
من اولش این جمله رو گفتم بعد رفتم سراغ گزینه ها.
یکی از فانتزی های دوران مجردیم این بود که با چهار تا تابلویی که کشیدمنمایشگاه بزنم بعد یکی از پشت سرم بیاد جلو بگه نظرتون درباره این تابلو چیه؟؟؟
و بعد من خیلی شیک نظرمو بدم. اون بره سراغ بقیه تابلوها و بعد درست در لحظه ای که دنبال نقاش اثرها می گرده، منو با انگشت نشون بدن بهش
عجب خلی بودم مننننننننننننن![]()
تا توانی دفع غم از خاطر غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن
abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), meinoush (دوشنبه 28 مهر 93), paiize (شنبه 26 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), تیام (یکشنبه 27 مهر 93), رزا (شنبه 26 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 27 مهر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
اولی گزینه 1
دومی گزینه 2
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
تشکرشده 637 در 143 پست
سوال اول گزینه 1
سوال دوم گزینه 1و2 هر دو به ذهنم رسید ولی خوب چون یکی رو باید انتخاب کنیم گزینه 1
میان پرواز تا پرتاب...
تفاوت از زمین تا آسمان است.
پرواز که کنی، آنجا میرسی که خودت میخواهی!
پرتابت که کنند، آنجا میروی که آنان میخواهند،
پس پرواز را بیاموز...
تشکرشده 1,505 در 452 پست
اولی گزینه 1
دومی گزینه 3
فکر کن محو تابلو نقاشی شدی یک دفعه یکی بیاد بگه ساعت چنده؟؟؟!!!خخخخ
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
..
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 26 مهر 93 در ساعت 23:24 دلیل: اشتباهی پیش اومد.
abi.bikaran (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), terme00 (یکشنبه 27 مهر 93)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
دقت کردین هر دو تاسوال کوکولوژیست تقریبا متضاد هم هستن؟؟
مسابقه قبلی اول در مورد خودکشیبود، بعد که میرفتیم تو حال و هوای غم ها و غصه هامون، یهو! کیک مورد علاقه ات رو میذاشت جلوت
اینجا هم اولش از غول و هیولا و خشونت میپرسه ازمون،تا میایم اون بخش خشن از وجودمون رو فعالش کنیم ، یهو میاد از هنر و عشق و یار و....میپرسه!!
چرا واقعا؟؟؟
شیدا جان با احساسات ما اینطوری بازی نکن،
و جواب سوال مسابقه
سوال اول :گزینه 1
سوال دوم: گزینه 2
هر چند خیلی بعید میدونم یه زمانی برم نمایشگاه نقاشی! البته با احترام کامل به همه نقاشای عزیز![]()
تشکرشده 757 در 256 پست
سلام
سوال اول گزینه ی 1. ببخشید یه سوال هیولا همون حیونه مثل گرگ یا یه چیزی تو مایه های شرک؟ اگه شرک باشه که قضیه فرق میکنه قطعا اومده دنبال عشقش!!!! اما من دارم به گرگ
فکر میکنم!!!!
سوال دوم فردی که سوال میکنه آقا عه یا خانم ئه؟اگه آقا باشه گزینه ی 2
. اگه خانم باشه صد درصد گزینه ی 3
. در کل گزینه ی 2 اکثرا برام اتفاق میوفته
![]()
abi.bikaran (یکشنبه 27 مهر 93), meinoush (دوشنبه 28 مهر 93), paiize (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 27 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 27 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)