با سلام و احترام
طبق توضیحاتی که در بند 22 قوانین همدردی آمده است، موارد مشابه شما باید در انجمن آزاد مطرح گردد. لذا تاپیک شما قفل و به آنجا منتقل خواهد شد.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
طبق توضیحاتی که در بند 22 قوانین همدردی آمده است، موارد مشابه شما باید در انجمن آزاد مطرح گردد. لذا تاپیک شما قفل و به آنجا منتقل خواهد شد.
SpecialBoy (شنبه 26 مهر 93), فرشته مهربان (شنبه 26 مهر 93), نیکیا (یکشنبه 27 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)