آقای گردآفرید عزیز، متاسفانه مواردی که من و یا سایر دوستان نزدیکم باهاش برخورد داشتیم، طرف جوان نبود، بلکه بیشتر افراد مسن و یا چهل ساله بودن! اتفاقا کمتر پیش میاد که پسرهای جوون ایجاد مزاحمت کنن، بیشتر از طرف بعضی از مردهای جا افتاده! این عمل انجام می شود...
در ضمن آقای خسته، این مشکلات برای دخترهای پررو! مشکل به حساب نمیاد، معمولا کسانی به عنوان مشکل بهش نگاه می کنن که حریم خودشون رو حفظ کردن و به کسی هم اجازه شکستن این حریم رو نمی دن برای همین مورد آزار قرار می گیرن.
دیگه حداقل بعد از 10- 15 سال سوار ماشین شدن و مواجه شدن با همچین موردهایی میشه تشخیص داد که کی عمدی کاری رو انجام میده و کی غیر عمدی. شما باید خانم باشید تا هم حساسیت این قضیه رو درک کنید و هم به این شناخت برسین. اکثر خانمها وقتی با یک آقا وارد صحبت می شن از طرز نگاه کردنش و طرز صحبت و راه رفتن و نشستن و.... می تونن دقیق به شخصیت طرفشون پی ببرن، مگه اینکه بار اولشون باشه با یه مرد روبه رو میشن.
دقیقا این هم داره میشه قضیه جمع آوری اراذل و اوباش، که اراذل و اوباش گرامی هیچ اراده ای از خودشون نداشتن و در همه مصاحبه ها می گفتن که مشکل از اون دختری بوده که دزدیدیمش! وگرنه اون بنده های پاک خدا داشتن رانندگیشون رو می کردن!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)