سلام آقا سعید
به قول آقا داوود الان دیگه هیچ دختری رو نمیشه به زور شوهر داد. احتمالاً این خواستگاری که براشون اومده وضعش خیلی خوبه که ایشون نسیه رو ول کرده و نقد رو چسبیده.
جواب ندادن و قطع رابطه ی یهویی اصلاً قابل قبول نیست. شک نداشته باشین که ایشون به خواست خودشون دارن ازدواج میکنن.
خیلی دردناکه ولی باید قبول کنید.
به نظر من هم یه پیام بهشون بدید تا بدونن که شما قید ایشون رو زدید. کسی که 2سال دوستی و عشق و عاشقی رو به یه خواستگار بهتر بفروشه همون بهتر که کنار گذاشته بشه.
اینم بهتون بگم که مطمئنم ایشون پشیمون خواهند شد. دیر یازود این اتفاق میفته ولی اون موقع احتمالاً دیگه خیلی دیره








علاقه مندی ها (Bookmarks)