سلام دوست عزیز
اینکه اون خانم با اومدن خواستگار دیگه با شما کاری ندارند از نظر من دو دلیل داره.اگه به اجبار خانواده اش باشه خوب حداقل میتونه یه اس ام اس بده یا زنگ کوتاه بزنه و بگه چی شده(اگه خودش راضی نباشه-)که شما میگیدجوابتونم نمیده....یا اینکه خودشون راضی هستن و راستش رو به شما نمیگن .البته اینها حدسهای من هستن.اگر خودشون راضی باشن که باید خوشحال باشید که ایشون رو شناختید اگه هم به اجبار خانواده باشه که چرا بهتون خبر نمیده...به نظر من شما پیامی به ایشون بدید مبنی بر اینکه اگر دیگه دلشون با شما نیست راستش رو بگن و شما هم دیگه اصراری به ادامه نخواهید داشت....








علاقه مندی ها (Bookmarks)