سلام
اگه موقعیت ازدواج داشتین وشرایط محیا بود چرا زودتر اقدام نکردین؟ شما که خانواده هاتون هم راضی بودن؟!
بلاخره دخترا فرق دارن نمیتون مثل شما زمان وموقعیت رو از دست بدن به امید اینکه چند سال دیگه شرایط طرفشون جور بشه یا کی بخواد تصمیم بگیره جدی اقدام کنه
حتما خیلی امروز وفردا کردین؟
دوسال اختلاف سنی معکوس فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه من اختلاف خیلی بیشتر دیدم خوش و خرم دارن زندگی میکنن الان این مورد خیلی جاافتاد توی ازدواج.
حالا هم بهتره بیخیال بشی بهش اجازه بده فکراشو خودش تصمیم بگیره برای زندگیش هیچ ارتباطی توی این موقعیت باهاش نداشته باشین!!
اگه این خواستگار رو قبول کردن که هیچ باید فراموش کنی بچسبی به زندگیت به موقعیتهای دیگه فکر کن.
اما اگه جوابش منفی بود نسبت به خواستگارش در اولین فرصت رضایت خانواده اش رو به دست بیار و رسمی اقدام کن.
برای اون مسئله اختلاف سنی هم بگو میریم پیش مشاوره تا بیشتر بهتون کمک کنه ببینین ایا مسئله ساز خواهد شد یا نه؟
که من فکر نمیکنم مهم باشه!
- - - Updated - - -
سلام
اگه موقعیت ازدواج داشتین وشرایط محیا بود چرا زودتر اقدام نکردین؟ شما که خانواده هاتون هم راضی بودن؟!
بلاخره دخترا فرق دارن نمیتون مثل شما زمان وموقعیت رو از دست بدن به امید اینکه چند سال دیگه شرایط طرفشون جور بشه یا کی بخواد تصمیم بگیره جدی اقدام کنه
حتما خیلی امروز وفردا کردین؟
دوسال اختلاف سنی معکوس فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه من اختلاف خیلی بیشتر دیدم خوش و خرم دارن زندگی میکنن الان این مورد خیلی جاافتاد توی ازدواج.
حالا هم بهتره بیخیال بشی بهش اجازه بده فکراشو خودش تصمیم بگیره برای زندگیش هیچ ارتباطی توی این موقعیت باهاش نداشته باشین!!
اگه این خواستگار رو قبول کردن که هیچ باید فراموش کنی بچسبی به زندگیت به موقعیتهای دیگه فکر کن.
اما اگه جوابش منفی بود نسبت به خواستگارش در اولین فرصت رضایت خانواده اش رو به دست بیار و رسمی اقدام کن.
برای اون مسئله اختلاف سنی هم بگو میریم پیش مشاوره تا بیشتر بهتون کمک کنه ببینین ایا مسئله ساز خواهد شد یا نه؟
که من فکر نمیکنم مهم باشه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)