خدا منو بکشه
ریحانه خانم ساعت 1شب با همسرت که تو خواب شما بود تماس گرفتی گفتی میخوایی خودتو با خوردن دارو و کیک بکشی .
حالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بنده خدا نترسید . هول نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زدی شبشو خراب کردی ؟؟؟؟؟/// نیومد پیشتون ؟؟؟؟
میدونم با احساساتون و علاقه به همسرتون کمی بازی کردم و مقصرم ولی تورو خدا هر چیزی زود انتقال ندین حالا شما میمردین ببینیم همسرت چقدر دوستت داره چقدر بهت وفادار میمونه. وصیتت رو عمل میکنه . (بازم هزار بار دور از شما و همسر تون) .
راستش من علایقمو فدای همسر بی وفام خانوادم دوستانم هم تالاریهام کردم . ولی حرفتون تاثیر عمیقی در من گذاشت و هیچ وقت فراموش نمیکنم . باور کنید جملتونو بیشتر از 100 بار خوندم تکرار کردم . این بازی برا من یه پاسخ داشت اونم همین جمله شما بود . درس بزرگی بهم دادین از ته قلب برا خوشبختیتون دعا میکنم . انشالله همه زندگیتون مثل همین دوران عاشقانه باشه و کدورتها هیچ وقت به چشماتون نیاد .
پس اصلاح میکنم .
خوردن شکلات
به همراه پرت شدن از کوه
چه لحظه پر هیجان و شیرینی بشه . وااااییی من رفتم امتحان کنم . توچال از این بانجی جامپینگ ها داره از ایینا که با بستن کش به پاشون میپرن . فکر کنم با خوردن کیک خیلی حال بده اگه بذارن چون تمرینات تنفسی داره اجازه نمیدن حتی آدامس بخوری .
عذر میخوام قسمت 5 کیک. میشه ویفری و بیسکوییت کیک که من ناقص وارد کردم اصلاح میکنم







پاسخ با نقل قول

) و در جواب دوم٫راستش از شکلات زیاد خوشم نمیاد من توت فرنگیهاشو میخورم!

جدی گفتماااااااا نخورید . 



بانو شیدا درست میگی ها من واقعا نمیدونم پول باید چطوری خرج کرد ولی ولخرج نیستم و اگه چیزی هم بخرم خوبشو میخرم . ولی راستش خورده خرج الکی زیاد دارم از طرفی نگم بهتره . جای درست خرج کردن خیلی مهمه . بانو شما تاجر خوبی هستید و خدا بهتون بیشتر بده . هرکی ندونه من که میدونم . خدا خیرت بده

علاقه مندی ها (Bookmarks)