به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 22 از 39 نخستنخست ... 2121314151617181920212223242526272829303132 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 211 تا 220 , از مجموع 390
  1. #211
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    خدا منو بکشه

    ریحانه خانم ساعت 1شب با همسرت که تو خواب شما بود تماس گرفتی گفتی میخوایی خودتو با خوردن دارو و کیک بکشی .

    حالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بنده خدا نترسید . هول نکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زدی شبشو خراب کردی ؟؟؟؟؟/// نیومد پیشتون ؟؟؟؟

    میدونم با احساساتون و علاقه به همسرتون کمی بازی کردم و مقصرم ولی تورو خدا هر چیزی زود انتقال ندین حالا شما میمردین ببینیم همسرت چقدر دوستت داره چقدر بهت وفادار میمونه. وصیتت رو عمل میکنه . (بازم هزار بار دور از شما و همسر تون) .

    راستش من علایقمو فدای همسر بی وفام خانوادم دوستانم هم تالاریهام کردم . ولی حرفتون تاثیر عمیقی در من گذاشت و هیچ وقت فراموش نمیکنم . باور کنید جملتونو بیشتر از 100 بار خوندم تکرار کردم . این بازی برا من یه پاسخ داشت اونم همین جمله شما بود . درس بزرگی بهم دادین از ته قلب برا خوشبختیتون دعا میکنم . انشالله همه زندگیتون مثل همین دوران عاشقانه باشه و کدورتها هیچ وقت به چشماتون نیاد .

    پس اصلاح میکنم .

    خوردن شکلات

    به همراه پرت شدن از کوه

    چه لحظه پر هیجان و شیرینی بشه . وااااییی من رفتم امتحان کنم . توچال از این بانجی جامپینگ ها داره از ایینا که با بستن کش به پاشون میپرن . فکر کنم با خوردن کیک خیلی حال بده اگه بذارن چون تمرینات تنفسی داره اجازه نمیدن حتی آدامس بخوری .

    عذر میخوام قسمت 5 کیک. میشه ویفری و بیسکوییت کیک که من ناقص وارد کردم اصلاح میکنم
    ویرایش توسط parsa1400 : جمعه 25 مهر 93 در ساعت 14:19

  2. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 25 مهر 93), reihane_b (جمعه 25 مهر 93), terme00 (جمعه 25 مهر 93), شیدا. (جمعه 25 مهر 93)

  3. #212
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام

    من شهید بشم خیلی فرقی نداره ، مثلا یه بمب گنده به خودم ببندم برم وسط داعشیا یا صهیونیست ها یا بهترین گزینه وسط کاخ سفید ،

    ولی خب بریم سراغ گزینه های طنز موضوع که از جک ها استخراج شده

    میرم توی یه گلدون میشینم میگم به من آب ندین
    یا میرم شب کنار دم پایی یه غول میخوابم(یه سوسکه میخواسته خودکشی کنه چنین ایده نابی به ذهنش رسیده البته اندازه آدما براش غول بوده دیگه)

    آقا ما رفتیم شهید شیم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    مثل این که توفیق نبود برگشتیم

  4. 5 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 25 مهر 93), parsa1400 (جمعه 25 مهر 93), reihane_b (جمعه 25 مهر 93), terme00 (جمعه 25 مهر 93), شیدا. (جمعه 25 مهر 93)

  5. #213
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    میشه منم بازی کنم شیدا جون؟!

    من واسه خودکشی از ارتفا میپرم پایین ( یووووهووووو) و در جواب دوم٫راستش از شکلات زیاد خوشم نمیاد من توت فرنگیهاشو میخورم!
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  6. 6 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 25 مهر 93), parsa1400 (جمعه 25 مهر 93), reihane_b (جمعه 25 مهر 93), terme00 (جمعه 25 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 25 مهر 93), شیدا. (جمعه 25 مهر 93)

  7. #214
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    بازی شماره 10 اصلاح شده

    برای خودکشی کدام روش را ترجیح می دهید؟
    1- سقوط از بلندی
    2- شلیک به خودتون
    3- خوردن دارو
    4- حلق آویز کردن

    کدام قسمت کیک را برای خوردن بیشتر دوست دارید؟
    1- توت فرنگی ها
    2- تزیینات غیرخوراکی
    3- قسمت شکری و شیرین
    4- قسمت شکلاتی
    5 - قسمت ویفری - بیسکویتی کیک

    تا اینجا برا راحتی کار بانو شیدا و جمع بندی از شرکت کنندگان

    آبی بیکران 1 دارو 2 قسمت ویفری و بیسکوییت کیک (بیکار بودی)

    بانو مینوش 1 سقوط از بلندی 2 قسمت شکلاتی

    آقا رضا 1 دارو 2 شکلات

    بانو شیدا 1 دارو 2 شکلات

    گوش ماهی 1 دارو 2 شکلات

    مبین 1 دارو 2 شکلات

    رزا مهربون 1 دارو 2 شکلات

    ریحانه خانم 1 دارو 2 شکلات

    همسر ریحانه خانم 1 سقوط از بلندی 2 تزیینات غیر خوراکی

    بانو ترمه 1 دارو 2 شکلاتی

    بانومرکین 1 سقوط از بلندی 2 توت فرنگی (کیوی) .

    بانو مائده 1 دارو 2 شکلات

    تیام عزیز 1 سقوط از بلندی 2 شکلات

    بانو فرشته اردیبهشت 1 دارو 2 شکلاتی

    بانو سوده شما چرا ؟ خوش اومدی 1 سقوط از بلندی 2 توت فرنگی

    پارسا 1 سقوط از بلندی 2 شکلاتی

    راستش یه فیلم دیدم یه بازی همینطوری تو ایمیلشون اومد و همشون یکی یکی مردن . پیشنهاد میکنم اگه کیک دارین فعلا نخورید تا جواب این بازی بیاد . جدی گفتماااااااا نخورید .

    بانو شیدا عذر میخوام کاش خودتون که سوال مطرح کردی آخر از همه شرکت میکردین .
    ویرایش توسط parsa1400 : جمعه 25 مهر 93 در ساعت 14:57

  8. 8 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 25 مهر 93), mobin31080 (جمعه 25 مهر 93), reihane_b (جمعه 25 مهر 93), terme00 (جمعه 25 مهر 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 25 مهر 93), رزا (جمعه 25 مهر 93), سوده 82 (جمعه 25 مهر 93), شیدا. (جمعه 25 مهر 93)

  9. #215
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    آقا پارسا واسه من رو اشتباه نوشتی من توت فرنگی رو انتخاب کردم ..از شکلات متنفرررررم
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  10. 2 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    سوده 82 (جمعه 25 مهر 93), شیدا. (جمعه 25 مهر 93)

  11. #216
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    بانو رزا عذر میخوام . نگران نباشید بانو شیدا پای پستتونو پاراف کردن و مطمعنا جواب کلی خواهد بود .

    بانو رزا 1 دارو 2 قسمت توت فرنگی

  12. 2 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    رزا (جمعه 25 مهر 93), سوده 82 (شنبه 26 مهر 93)

  13. #217
    عضو پیشرو آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    این سوال نشان دهنده این است که شما چطور پولتان را مدیریت می کنید:

    1- شلیک: خسیس هستید ولی هیچ وقت هم پس انداز کافی ندارید.

    2- دارو: شما تاجر موفقی هستید و می تونید از هر چیزی که بخواهید پول دربیارید.
    گوش ماهی ترمه مائده شیدا ریحانه(عروس خانوم) فرشته اردیبهشت آبی بیکران محمدرضا مبین رزا

    3- دار زدن: شما در خرج کردن پول مراقب هستید و خوب پس انداز می کنید.

    4- سقوط از ارتفاع: شما نمی دونید پول را چطور خرج کنید و هرچی پول دستتون باشه زود همه را خرجش می کنید.
    سوده مرسین پارسا(کوه)تیام آقای داماد مینوش


    این سوال نشان دهنده نگرش و رفتار شماست:

    1- توت فرنگی: شما معتقد به اخلاقیات هستید و هیچ کاری برخلاف اخلاق و درستی انجام نمی دهید. سوده مرسین رزا

    2- تزیینات غیرخوراکی: شما خوش پوش هستید و توجه مردم را به خودتون جلب می کنید. آقای داماد

    3- تزیینات شکری: شما به احساسات دیگران اهمیت می دهید و در جمع بودن را دوست دارید.

    4- شکلاتی: شما فردی معقول و ذاتا رهبر هستید و دوست دارید که قدرت و تسلط داشته باشید. گوش ماهی ترمه مائدهشیدا ریحانه (عروس خانوم) فرشته اردیبهشت پارساتیام مینوش محمدرضامبین

    5- ویفری: شما فردی رمانتیک و احساساتی هستید که همیشه رویای یک عروسی خوب را دارید. آبی بیکران

    آقای حامد را نمی دونستم تو کدوم گروه بذارم
    ریحانه جان، تزیینات غیرخوراکی بود توی متن.
    همون تزیینا که می ذارن رو کیک و نمی شه خورد، اما بچه ها دوست دارن بخورنش.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : شنبه 26 مهر 93 در ساعت 00:09

  14. 13 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), hamed-kr (شنبه 26 مهر 93), m.reza91 (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), meinoush (شنبه 26 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), گوش ماهی (شنبه 26 مهر 93), آرام دل (سه شنبه 29 مهر 93), تیام (شنبه 26 مهر 93), رزا (شنبه 26 مهر 93), سوده 82 (شنبه 26 مهر 93)

  15. #218
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    بانو شیدا درست میگی ها من واقعا نمیدونم پول باید چطوری خرج کرد ولی ولخرج نیستم و اگه چیزی هم بخرم خوبشو میخرم . ولی راستش خورده خرج الکی زیاد دارم از طرفی نگم بهتره . جای درست خرج کردن خیلی مهمه . بانو شما تاجر خوبی هستید و خدا بهتون بیشتر بده . هرکی ندونه من که میدونم . خدا خیرت بده

    در مورد کیک
    باید بگم نه اگه قدرت یا تسلط داشتیم الان اینجا نبودیم . ذاتا رهبر ولی تو کارم چرا هستم و واقعیت داره همش شکلاتیم

    ممنون منتظر مسابقه بعدی هستیم بدرووووووود

    داماد بگو خوشتیپ در اومد . تو چشم میزنی . ریحانه خانم دودستی بچسب تا کار دستت نداده

  16. 7 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), رزا (شنبه 26 مهر 93), سوده 82 (شنبه 26 مهر 93), شیدا. (شنبه 26 مهر 93)

  17. #219
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array

    Icon200

    از وقتی جواب رو خوندم دارم فکر می کنم تو چه زمینه ای تجارت کنم ؟!وااااااای ی ی ....خوش به حال همسرم که خانمش تاجره نمی دونست بنده خدا...حالا ظهر اومد خونه غافلگیرش می کنم.بهش مگم دیگه نمی خواد بری کار کنی بابا من هستممممممم !
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  18. 8 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), رزا (شنبه 26 مهر 93), شیدا. (شنبه 26 مهر 93)

  19. #220
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    رهبر که نیستم خرج هم اگه حالم بد باشه اره ولخرج میشم اما در حالت عادی نه
    زیاد درست نبود حالا بازی بعدی چیه؟

  20. 6 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), maedeh120 (شنبه 26 مهر 93), parsa1400 (شنبه 26 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), رزا (شنبه 26 مهر 93), شیدا. (شنبه 26 مهر 93)


 
صفحه 22 از 39 نخستنخست ... 2121314151617181920212223242526272829303132 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هزینه های مربوط به هدیه
    توسط سعید95 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 15:18
  2. باید جهزیه ام رو جمع کنم و برگردونم،حس بدی دارم
    توسط آرامش خیال در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 اسفند 94, 01:41
  3. روشهای کاهش هزینه های ازدواج
    توسط maryam123 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 22:41
  4. چالشهای فراراه گزینش همسر >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 14:02
  5. همه ما بازیگریم
    توسط بهار.زندگی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 بهمن 90, 21:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.