سلام
رفتی خاستگاری یا باز رفتی قایم شدی ؟
فکر کردی یادمون رفته؟
فکرکنم باید به زور بفرستیمت خاستگاری تا این پیله ترست رو بشکافی .
منتظریم ها.
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
رفتی خاستگاری یا باز رفتی قایم شدی ؟
فکر کردی یادمون رفته؟
فکرکنم باید به زور بفرستیمت خاستگاری تا این پیله ترست رو بشکافی .
منتظریم ها.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
abi.bikaran (پنجشنبه 24 مهر 93), omid65 (پنجشنبه 24 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)