سلام، می خواستم تشکر کنم از دوستای خوبم در تالار همدردی مخصوصاً فرشته اردیبهشت، دختر بیخیال و khaleghezy که با راهنماییشون به من کمک کردند. در تاپیک قبلی ام (چه طور احساس دوست داشتنم را نشان دهم) که حدود 4 ماه پیش بود فکر می کردم همکارم به من علاقه مند است و می خوستم این احساسو به همکارم بگم چون فکر می کردم دوطرفس اما با مشاوره فهمیدم اگر پسری به دختری علاقه داشته باشه حتما موضوع رو مطرح می کنه پس منم از احساسم حرفی نزدم و دیگه فکر و خیال نکردم، الان همکارم 1 ماه است که نامزد کرده و فهمیدم که چقدر اشتباه فکر می کردم اگه اینجا موضوع رو مطرح نمی کردم شاید کار اشتباهی می کردم و غرورم جریحه دار می شد بازم تشکر می کنم این تاپیک رو گذاشتم شاید مشکل خیلی ها باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)