سلام و وقت بخیر
به نظر من ایشون قراره با خانوم ازدواج کنند و زندگی کنند پس اگر همه جوره مورد تاییدشون باشه این مسئله اونقدراهم بزرگ نیست اگر واقعا مشکلی نباشه... من اما نظر شخصیم اینه که خانواده مهمترین جایگاهو داره و نباید اینجوری و فقط به این دلیل پدر و مادر از هم جدا زنندگی کنند... مگر اینکه واقعا مشکلی باشه و شرایط جوری پیش بیاد که مجبور به این کار باشن... در مورد این خانواده به نظرم اگر فقط و فقط قبولی دانشگاه بوده خیلی کار اشتباهی کردن که مادرشون خانواده رو از هم جدا کردند خودش ایجاد مشکل میکنه خود به خود نمونش همین شکی که تو نظر خاسگار دخترشون پیش اومده....بعدشم دختری که نتونسته از سن معقول جدا زندگی کنه واسه تحصیل که مادرش مجبور باشه باهاش باشه چطور میشه انتظار داشت انقدر مستقل باشه که بتونه از عهده زندگی مشترک بر بیاد؟ و مادر ایشون چرا مسئولیت زندگی مشترکشونو نداشتن؟ و اینکه خب تو مراسم خاسگاری یا غیره اصلا پدر حضور داشتن یا خیر؟ اینا سوالایی هست که پیش میاد....
در هر صورت این نظر من بود ممکنه اصلا همخ چیز بینشون خوب باشه فقط طرز نگاهشون به زندگی متفاوت باشه....![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)