دوست عزیز منم همسن شما هستم و مثل شما از خواستگاری خیلی می ترسیدم
اولین بار که رفتم خواستگاری داشتم از استرس میمردم اما مثل مرد رفتم جلو و مثل مرد جواب منفی شنیدم
بعد از اون سه بار دیگه رفتم خواستگاری و هر سه بار با کمال احترام جواب منفی شنیدم
البته اینم بگم که شرایطم بد نیست (شغل و خونه مستقل و پس انداز...) ولی خب قسمت نبود دیگه
استرس رو هم برای تمام خواستگاری ها داشتم البته میزانش کمتر میشد
الان هم که خوردیم به محرم وصفر انشالله بعد از این ایام مجددا شروع خواهم کرد![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)