ممکنه از نظر شما این مورد مهم نباشه. اما برای شخص من، زن و مردی که جدا از هم زندگی کنند، رابطه خوبی ندارند.
در یک خانواده سالم و معمولی پدر و مادر با هم زندگی می کنند.
فرزندان هم طوری تربیت می شن که زمانی که سن ورودشون به اجتماع رسید و لازم شد جدا باشند، توانایی زندگی مستقل را با کنترل و نظارت خانواده داشته باشند.
از یک طرف این خیلی خوبه که مادر برای مراقبت از دخترش و کمک به ادامه تحصیلش همراهیش کرده،
اما جنبه منفیش اینه که پدر را ترک کردند. مردی که بخواد با این دختر ازدواج کنه احتمالا دختری در مقابلشه که انتظار داره دیگران تا این حد براش فداکاری کنند،
در ضمن ممکنه راحت همسرش را برای رسیدن به اهداف دیگه ای ترک کنه یا تنها بذاره.
این فقط یک احتماله و نه قطعی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)