حالا که بحث مریضی و دکتر ودارو پیش اومد یاد این خاطره افتادم
چند شب مادرم حالش بد بود خواهرم وبرادرم بردنش دکتر
یه ساعتی گذشت دیدم دیر کردن زنگ زدم خواهر گفتم ببینم چی شده
بعد خواهرم گفت بیمارستانیم اقا تا گفت بیمارستان عصبانی شدم گفتم چرا بیمارستان
دکترای بیمارستان بدرد نمیخورم همشون بی سوادن یا دانشجو هستن چیزی حالیشون نیست( به همه دکترای عزیز توهین نشه به خصوص دکترای این جمع ولی خداییش من هر وقت رفتم بیمارستان حالم بدتر شده چون اصلا زحمت نمیدن به خودشون یه معاینه هم بکنن فقط نگات میکنن کلی دارو تجویز میکنن که هیچ تاثیری نداره)
اقا صدام بلند بود من داشتم بد دکترای بیمارستان میگفتم
خواهرم از اونور میخندید گفتم خنده نداره راست میگم باید میبردین پیش متخصص
خلاصه حرفام که تموم شد خواهرم گفت باز هم بگو دکتر هم داره صدات رو میشنوه بهش بگم دیگه چی گفتی؟
اقا منم با اعتماد به نفس و حق به جانب گفتم بهش بگو نه اصلا گوشی رو بده خودم بهش میگم
خلاصه خواهرم گفت باشه خودش همشو شنید ودکتر هم داره میخنده وگفت میدونم منظورشون چیه
من گوشی رو که قط کردم با خودم گفتم عجب چه دکتر باحالی چقدر هم زود صمیمی شد تازه ناراحت هم نشده وداشت میخند ید
اقا چشمتون روز بد نبینهنگو که این دکتر پسر دایی بنده بوده که از شانس خوب مادرم وشانس بد من دکتر شیفت اورژانس اون شب ایشون بوده
وای نگو وقتی برگشتن فهمیدم چقدر ضایع شدمممممم من جلو مامانم
خواهرم و داداشم هم فقط میخندین
منم عصبانی تر شدم به خواهرم گفتم حالا میمردی بیای بیرون جواب بدی ونشینی دم گوش پسر دایی جواب تلفنت بدی که من ضایع نشم
هی روزگار میبینی شانس مارو..... ولی من خیلی خجالت کشیدم جلو پسر دایی و مامانم
راستی ترمه جان منم زیاد افت میزنم کلا 12 ماه سال رو شاید سرهم یک ماهش رو دهنم سالم باشه زیاد هم دکتر رفتم گفت توی بزاق دهان همه افراد به طور طبیعی یه انتی ویروس تولید میشه که مانع
افت وزخم دهانی میشه ولی شما بزاق دهانتون به طور ارثی قادر به تولید این انتی ویروس نیست
برای افت فقط داروی مسکن هست کلا درمان قطعی نداره وژنتیکیه. البته منم چون طبع گرمی دارم خیلی بیشتر میزنم به خاطر همین دکتر میگه باید غذاهای با طبع سردی بخورین فلفل وابلیمو .اب یخ
وموز وخرما کلا چیزای گرم استفاده نکنید دقیقا همین چیزایی که من خیلی دوست دارم![]()








نگو که این دکتر پسر دایی بنده بوده که از شانس خوب مادرم وشانس بد من دکتر شیفت اورژانس اون شب ایشون بوده






علاقه مندی ها (Bookmarks)