به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 110 از 125 نخستنخست ... 1060708090100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,091 تا 1,100 , از مجموع 1246
  1. #1091
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    حالا که بحث مریضی و دکتر ودارو پیش اومد یاد این خاطره افتادم
    چند شب مادرم حالش بد بود خواهرم وبرادرم بردنش دکتر
    یه ساعتی گذشت دیدم دیر کردن زنگ زدم خواهر گفتم ببینم چی شده
    بعد خواهرم گفت بیمارستانیم اقا تا گفت بیمارستان عصبانی شدم گفتم چرا بیمارستان
    دکترای بیمارستان بدرد نمیخورم همشون بی سوادن یا دانشجو هستن چیزی حالیشون نیست( به همه دکترای عزیز توهین نشه به خصوص دکترای این جمع ولی خداییش من هر وقت رفتم بیمارستان حالم بدتر شده چون اصلا زحمت نمیدن به خودشون یه معاینه هم بکنن فقط نگات میکنن کلی دارو تجویز میکنن که هیچ تاثیری نداره)
    اقا صدام بلند بود من داشتم بد دکترای بیمارستان میگفتم
    خواهرم از اونور میخندید گفتم خنده نداره راست میگم باید میبردین پیش متخصص
    خلاصه حرفام که تموم شد خواهرم گفت باز هم بگو دکتر هم داره صدات رو میشنوه بهش بگم دیگه چی گفتی؟
    اقا منم با اعتماد به نفس و حق به جانب گفتم بهش بگو نه اصلا گوشی رو بده خودم بهش میگم
    خلاصه خواهرم گفت باشه خودش همشو شنید ودکتر هم داره میخنده وگفت میدونم منظورشون چیه
    من گوشی رو که قط کردم با خودم گفتم عجب چه دکتر باحالی چقدر هم زود صمیمی شد تازه ناراحت هم نشده وداشت میخند ید

    اقا چشمتون روز بد نبینه نگو که این دکتر پسر دایی بنده بوده که از شانس خوب مادرم وشانس بد من دکتر شیفت اورژانس اون شب ایشون بوده
    وای نگو وقتی برگشتن فهمیدم چقدر ضایع شدمممممم من جلو مامانم
    خواهرم و داداشم هم فقط میخندین
    منم عصبانی تر شدم به خواهرم گفتم حالا میمردی بیای بیرون جواب بدی ونشینی دم گوش پسر دایی جواب تلفنت بدی که من ضایع نشم

    هی روزگار میبینی شانس مارو..... ولی من خیلی خجالت کشیدم جلو پسر دایی و مامانم




    راستی ترمه جان منم زیاد افت میزنم کلا 12 ماه سال رو شاید سرهم یک ماهش رو دهنم سالم باشه زیاد هم دکتر رفتم گفت توی بزاق دهان همه افراد به طور طبیعی یه انتی ویروس تولید میشه که مانع
    افت وزخم دهانی میشه ولی شما بزاق دهانتون به طور ارثی قادر به تولید این انتی ویروس نیست
    برای افت فقط داروی مسکن هست کلا درمان قطعی نداره وژنتیکیه. البته منم چون طبع گرمی دارم خیلی بیشتر میزنم به خاطر همین دکتر میگه باید غذاهای با طبع سردی بخورین فلفل وابلیمو .اب یخ
    وموز وخرما کلا چیزای گرم استفاده نکنید دقیقا همین چیزایی که من خیلی دوست دارم
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : سه شنبه 22 مهر 93 در ساعت 14:25

  2. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 22 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 22 مهر 93)

  3. #1092
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    حالا که بحث شیرین مریضیه تا دلتون بخواد من خاطره دارم
    یه روز چندسال پیش برای رادیولوژی کمرم قرار بود برم شب قبلش بهم قرص داد از این قرص ها که ... به هرحال همه میدونن دیگه ...
    من دیوونه هم برداشتم 10تا دونه خوردم ... وااااااااای چشمتون روز بد نبینه متکامو بردم با عرض معذرت توی wc تا صبح خوابیدم خواب؟؟؟؟؟چشمام رو هم نمیرفت ... از اون روز شاید 6 سال میگذره و اوضاع کمرم بدتر و بدتر میشه اما هنوز که هنوز جرات نکردم برم دکتر اخه میترسم دوباره رادیولوژی بنویسه برام
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  4. 6 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), fariba s (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 22 مهر 93)

  5. #1093
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    چی بگه آدم از دست شما جوووووونا

    چرا مسخره میکنید ؟
    حالا که یکی از دوستان تجربه و اطلاعاتش رو در اختیار ما میذاره اینجوری سر به سرش میذارید و دستش میندازید ؟؟؟؟؟؟؟ آخه درسته این کارتون ؟

    اونوقت ما که میایم واسه خنده پرچم بازی میکنیم و دخترونه پسرونش میکنیم همگی میاین اعتراض میکنید که صلح و صفا و آشتی و فلان ....

    نکنید این کارارو خدا سنگتون میکنه و سپس گچتون میکنه
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  7. #1094
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    ضمن تشکر از اینکه سوتیاتونو تعریف میکنید ،اگه همین طور با جدیت ادامه بدین گویه سبقت رو از اون دوست خوبمون می ربایید و صدر جدول رو ازان خودتون میکنید . رقابت خیلی فشرده است مثه اینکه!! عجله کنید بعضیا وگرنه جاتونو میگیرنا!!!!،یکی از همین دم دستیاشو تعریف کنید یکم امتیازتون بره بالا فعلا تا بعد!
    یه پیشنهادیم داشتم!!
    حیفه اینا رو مفد و مجانی میذارید اینجا ؛به نظر من همتون دور هم جمع شید و اینا رو تویه یه کتاب چاپ کنید مطمئنم در عرض یه سال فروش کتابتون اینقدر زیاد میشه که میلیاردر میشید!!
    عصبانی نشین!!من که چیز خاصی نگفتم که!! خب کتاب چاپ نکنید! به من چه اصن!


    نقل قول نوشته اصلی توسط terme00 نمایش پست ها
    شرمنده ببخشیدااااااااااااااااااا ااا
    ولی منم با این نوشته شما ( البته تا همین جا که نقل قول گذاشتم ) یاد این افتادم
    زیر بارون.... توی ایووون ....شده خسته.... یه پریشون


    من عذر خواهی می کنمااااااااااا ولی خوب دست خودم نبود یهو یادم افتاد
    خواهش میکنم نفرمایین،لطف دارین به بنده؛ در نظرم میمونه تا یه روز بالاخره حسابی از خجالتتون در بیام!!!!!!!!


    فرهنگ ،دیدی!!؟دیدی!؟ ؛دستت نمک نداره براشون!! حالا نوبت تو شده!!
    دختر بیخیال شما هم که انگار بی طرفیتونو نقض کردین !! از راه به درتون کردن !!!


    ------
    عاقا شاهد باشین کیا دارن شروع میکنن دوباره ،بعد نیان گریه زاری را بندازن اینجا!:
    چرا بعدا همین الان از خجالتتون در میام:

    بازی کل کلولوژی شماره یک:
    توشرکت نشستین دارین از اینترنت مجانی و مفت(=مفد) شرکت استفاده میکنین برای اهداف غیر سازمانی ،تفریح و ...
    رئیستون که یه مرده بالا سرتون سبز میشه .
    چی کار میکنید!؟
    1. التماسش میکنید اخراجتون نکنه!
    2.پنج بار میزنید تو سرتون!
    3.به تیزهوشی مردها معترف خواهید شد .
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 22 مهر 93 در ساعت 15:02

  8. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  9. #1095
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    آقای محمدرضا و به قول دوستان عام رضا ( همون عمورضای خودمون)
    خوب چی کار کنم مینویسن ام رضا ... منم فکر میکنم کلمه عمو رو مخفف می کنن و میگم عام ( نمیدونم شماها شنیدین یا نه ) منم میخونم عام رضا
    من که عذر خواهی کردم کلی... چرا میخوای از خجالتم در بیای آخه ؟
    میخوای دوباره کل کل راه بندازی دعوامون کنن ؟؟؟؟؟
    باشه خودت خواستیاااااااااااااااا
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  10. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  11. #1096
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    اقای م.رضا میدونی با این پستت چه صحنه ای یهوو اومد تو ذهنم ؟
    حالا بگو کجا؟ توی مستند حیات وحش
    تصیور یه شیر پیر بی دندون که دیگه هیچ قدرتی واسه شکار نداره وفقط قایم میشه اون پشت مشتها ......
    تا ببینه احیانا یه موشی وسوسکی چیزی رد نمیشه بتونه شکارش کنه اخه زورش به خرگوش هم دیگه نمیرسه
    چه برسه به آهوان تیزپا و زرنگ باغ همدردی
    حالا شما فقط منتظری از توی پستها یه سوتی هرچند ضعیف گیر بیاری بیای یه خودی نشون بدی بری که چی؟ یعنی هنوز پرچم سیاهت بالاست وصلح رو نپذیرفتی






    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : سه شنبه 22 مهر 93 در ساعت 15:08

  12. 4 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    maedeh120 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  13. #1097
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    تصیور یه شیر پیر بی دندون که دیگه هیچ قدرتی واسه شکار نداره وفقط قایم میشه اون پشت مشتها ......

    الان عام رضا داره زمزمه میکنه :

    فکر میکنی که پیرم . مگه توقع داری تو ازم تا کی
    ولی میدونی که شیرم که حتی پیرشم خطرناکه ...

    بخدا من نیستماااااااااااااا نا خودآگاهمه ... نمیدونم چرا امروز اینجوری شده
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  14. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  15. #1098
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    فرهنگ ،دیدی!!؟دیدی!؟ ؛دستت نمک نداره براشون!! حالا نوبت تو شده!!
    دختر بیخیال شما هم که انگار بی طرفیتونو نقض کردین !! از راه به درتون کردن !!!
    یعنی الان دارین بمن میگین من نمک خوردم ، نمکدون شکوندم!!؟؟

    نه بابا دختر بیخیال و کل کل!
    کل کل چی؟
    کشک چی؟
    دوغ چی؟
    اصلا "کل کل "یعنی چه؟

    یعنی الان جناب "فرهنگ 27" از دست ما دلخور شدن، فقط بخاطر یک کلمه "دکتر "گفتن؟
    بعد شمارو به عنوان نمایندشون فرستادن تا مارا آگاه سازین؟

    از اونجایی که من خیلی نگران رد شدنم از روی پل صراط هستم، پس از همین تریبون اعلام میدارم که ،

    جناب دکتر فرهنگ ،

    عه عه عه
    نه
    جناب "فرهنگ27 "خالی

    من از شما بخاطر بکار بردن پیشوند "دکتر" در کنار نامتان عذر خواهم!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  16. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), paiize (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93), آرام دل (سه شنبه 22 مهر 93)

  17. #1099
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    عزیزان من اینجاداره اوضاعش مثه تاپیک تصویرذهنی آشفته میشه ها!!!!

    تاپیک سوتی ها جای دیگه ای...
    تاپیک بازیهای کوکولوژی هم همینطور
    یه تاپیک هم جناب فرهنگ بایدبزنن به اسم درمانگاه همدردی!!!یاعطاری فرهنگ

    این آقای ام.عام.م.میم.محمدرضاهم دارن ازاین آب گل آلودماهی میگیرن...حواستون باشه ها...
    جواب کوکولوژی هم اینه که باپاشنه کفش مون میزنیم توی سررییس!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 22 مهر 93)

  19. #1100
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    دختربی خیال دستش درد نکنه حالا من تو خالیم؟تارف نمی کردی پوشالیشم می گفتی.

    اصن هر چی اطلاعات بهت دادمو format کن.یا پولشونو بده.


  20. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 22 مهر 93), terme00 (سه شنبه 22 مهر 93)


 
صفحه 110 از 125 نخستنخست ... 1060708090100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.