با سلام
جناب امید
آنچه در پست اولت خواندم حکایت از تعارض گرایش ـــ اجتناب دارد
یعنی وقتی به مزایای ازدواج فکر می کنی تمایل پیدا می کنی اما وقتی به مراحل و احتمالات به قول خودت دردسری آن فکر می کنی اجتناب می کنی . منتها کفه ترازو به سمت اجتناب سنگین تر هست و آن هم برخاسته از اینکهدر بلوغ فکری و عاطفی و شخصیتی هنوز نیاز به تقویت خودت داری . یعنی آنچه شما به عنوان سختی و دردسر برای ازدواج ذکر کرده ای طبیعت ماجرا هست و چون شما راحت طلبی را ترجیح می دهی و از درگیر شدن و مواجهه با مسائل می ترسی چون حرکت برای حل مسئله برایت سخت هست و ترجیح می دهی نیاز به این تلاش نباشد لذا اجتناب می کنی ..... این فقط ربطی به ازدواج ندارد کلاً به زندگی شما بر میگردد و به همین خاطر کفه عدم رضایت از زندگی سنگین تر از رضایت از زندگی هست و راه حل آن هم این است که نگاه و نگرش و عواطف . شخصتت را به سوی هرچه بالغانه تر بودن هدایت کنی
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)