سلام
روز خوش
به همدردی آمدید
چه قسمتهایی از بدنتون سوخته؟
دوستم نه شعار میدم نه توجیح می کنم شاید کاملا درکت نکنم ولی می دونم ناشکری تاوان بدی داره چون خودم ناشکری کردم و تاوان بدی دادم فقط به تو می گم به یک مرکز نگهدای کودکان عقب مانده سر بزن و ساعاتی رو انجا باش ارامش خوبی میگیری ی چیزای دستگیرت میشه که با هیچ کلمه ای نمیشه گفت.
تو سالم و سرپا هستی و زیبایت را داری سعی کن انقدر قوی و محکم ،تناز و دوست داشتنی و دلبر باشی که دیگران تو را بخواهند و از وجودت انرژی بگیرند نه اینکه افسرده گوشه گیر باشی نگو داره شعار میده باید اینطور بشی تا به هدفت بررسی وگرنه خودکشی کار ادمای بزدل و ترسو هست که قدرت مقابله با مشکلات زندگی رو ندارن .









علاقه مندی ها (Bookmarks)