سلام . به نظر من بهترین کارو کردی . اگه بعد از یه مدت دلت آروم شد و باز برگشت برید مشاور اگه واقعن مستقل بود قبول کن ادامه ی ارتباطو . خانواده ای که از روز خواستگاری مخالف کنن تا آخرش اذیت نکنن و سنگ جلو پات نزارن تا یکی ۲ سال اینکارو میکنن چند ماه غم و غصه و ناراحتی می ارزه به این که بقیه زندگیت موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)