مساله اینه که من نمیتونم خودمو هم دوست داشته باشم و به خودم هم اهمیت بدم.
انگار اون میل به بد بودنی که دو سه سال پیش درونم به وجود اومد هنوز به قدرت خودش باقیه.

ضمنا میخواستم از مدیران این بخش خواهش کنم اگه ممکنه این تاپیک رو به بخش روانشناسی عمومی منتقل کنند