تو از همه چیزش تعریف کردی پس چرا دوستش نداری؟ظاهرش خوب نیست؟یا دلت پیش کس دیگه ای هست؟
چرا دوستش نداری؟میدونم دوست داشتن و دوست نداشتن توضیح دادنش سخته ممکنه یه نفر خیلی خوب باشه ولی به دل آدم نشینه
تصمیمت چیه؟ادامه یا جدایی
جدایی تو ایران برای زن ها خیلی گرون تموم میشه اجتماع دید خوبی نسبت به یه دختر مطلقه نداره یعنی شوهر بعدیت خیلی سخته تو اولین ازدواجش باشی
به نظرم سعی کن بهش وابسته شی بیشتر باهاش صحبت کن خواسته هات رو بهش بگو
یا ادامه نده یا اگه ادامه دادی دوستش داشته باش
خود شوهرت هم چیزی میدونه که دوستش نداری؟
یکی از دوستای من دقیقا عین تو بود با پسرعموش ازدواج کرد و جدا شد با اینکه پسرعموش زار میزد که جدا نشه خود دوستم هم میگفت پسرعموش خیلی خیلی خوبه ولی دوستش نداره نمیتونه کنارش باشه
الان3سال شده ولی همچنان بی خواستکار هست فکرنکن اگه جدا شی دید خواستکارات نسبت بهت تغییر نمیکنه خیلی تغییر میکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)