به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    الناز جان عزیزم دختر خوب شماره اون رو بلاکه کن یا اگه امکانش رو داری خطط روعوض کن به هیچ عنوان دیگه جواب نه زنگ نه پیامش رو ندی!

    اون میدونه تو یه جورایی بهش وابسته شده بودی داره وسوسه ات میکنه ولی نمیدونه تو دختر قوی هستی وقتی گفتی نه روی حرفت هستی چون ارزش پاکی و نجابت تو خیلی بیشتر از این حرفاست!

    پس مواظب خودت باش خودتو با سرگرمیهای مفید سرگرم کن مطمئن باش زود فراموش میکنی چون این ادم ارزش نداره یه ثانیه از وقتت رو صرف فکر کردن بهش بکنی از زندگیت پرتش کن بیرون!!!!!

    چون نتونسته به هدفش برسه عقده ای شده حرسش گرفته! اصلا از تهدیداش نترس هیچ کاری نمیتونه بکنه تو که از خودت مطمئنی کاری نکردی که بترسی
    ولش کن اون داره میسوزه که تو دست رد بهش زدی!
    پس بزار حسابی بسوزه فکر نکنه هر وقت دلشون خواست میتونن دخترای پاک و نجیب وبندازن تو دام هوس بازیهای خودشون! بزار بفهمه همه دخترا ساده و زود باور نیستن!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 22:25

  2. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 20 مهر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93), یه دوست خوب (شنبه 19 مهر 93)

  3. #22
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    شنبه 24 آبان 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1393-7-17
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elnaz-25 نمایش پست ها
    دیگه همه چیو تموم کردم ولی میگه میرم پیش همه میگم قبول کردی
    دیگه ابرویی هم واسم نموند به خاطر کاری که نکردم !
    مثلن به کی میخواد بگه؟؟؟؟
    ته تهش خیلی پررویی کنه
    تو ازش شکایت میکنی که داره آبروتو میبره و قانون هم پشت توئه چون دختری
    البته کار به اینجاها نمیکشه
    جوابشو نده
    خسته میشه میره پی کارش
    داره میسوزه که دست رد به سینش زدی

  4. 3 کاربر از پست مفید یه دوست خوب تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93), رزا (دوشنبه 28 مهر 93)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array
    خانم الناز .... تبریک میگم به شما به خاطر "نه" گفتنتون در جا و زمان مناسب ...
    این "نه" گفتن های بچا شمارو از خیلی بیراهه ها بر حزر خواهد داشت و تاثیر مثبت اون رو در طول زمان قویاٌ مشاهده خواهید کرد..
    .
    این آقا پسر که بهش وابسته شدی داره یواش یواش اون چهره واقعیش رو از پشت نقاب بیرون میاره ...
    این همون آدمیه که تو تو ذهن و خیالت رویاهایی شیرین بااش ساخته بودی که داره فرو میریزه ...
    باید خوشحال باشی که قبل از اینکه کار از کار بگذره شناخت درستی از طرف مقابلت پیدا میکنی ..
    .
    فقط این اطمنان رو بهت میدم که همه این کارهایی که ادعا میکنه بلوف هست، دوست دختر گرفتن، رابطه با اون و آبرو ریزی و ...
    اون الان مثل دیوونه ها داره به هر دری میزنه که تورو به راه و مقصود خودش سوق بده ... و کاملا معلومه که رفتار های کاملا بچه گانه ای داره برعکس شما که رفتار عاقلانه ای داشتین...
    اجازه ندین احساساتتون بر عقلتون غلبه کنه.. تو همدردی باش و نصایح دوستان رو آویزه گوشت بکن.
    .
    برات بهترین هارو آرزو دارم

  6. 2 کاربر از پست مفید saeeded تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 خرداد 94 [ 11:33]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    1,140
    سطح
    18
    Points: 1,140, Level: 18
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    66

    تشکرشده 136 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    الناز خانوم
    این بچه داره چرت میگه
    رفت که رفت به درک که رفت
    اون نباشه یکی بهتر از اونو خدا میزاره توکاست(برای ازدواج) ،اون وقت باهاش خاطره هایی رو تجربه میکنی که این خاطره برات خنده دار میشه
    اگه غیرت داری شمارتو عوض کن بهش بگو یه بار دیگه مزاحمم بشی با قانون طرفی(والسلام)
    دارم میمیرمو درس نمیتونم بخونمو اینا، قدیمی شده به رخودت و آیندت فکر کن
    مطمئن باش بهت میگه بیابازم دوست باشیم اما رابطه جنسی نداشته باشیم باز تو میگی نه (فهمیدی)
    شاید از باب پرویی ننشو بفرسته خواستگاری اون موقه بازم بگو نه(افتاد؟)

  8. 3 کاربر از پست مفید ebi-larynx تشکرکرده اند .

    یه دوست خوب (یکشنبه 20 مهر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 20 مهر 93), سارا تم (یکشنبه 20 مهر 93)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اره واقعا یه حرفایی زد که باعث شد ازش متنفر بشم فقط یه کم واسه اون دوست دخترش حسرم درومد که نذاشت حتی یه هفته بگذره !
    امروز هم اس داد ولی جواب ندادم امیدوارم دفعه های بعد هم بتونم جوابشو ندم و خرم نکنه
    مرسی از شما هم واقعا کمکم کردید با حرفاتون وگرنه شاید الان دوباره جوابشو میدادم

  10. 2 کاربر از پست مفید elnaz-25 تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93), یه دوست خوب (یکشنبه 20 مهر 93)

  11. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 دی 94 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1392-7-22
    نوشته ها
    178
    امتیاز
    3,383
    سطح
    36
    Points: 3,383, Level: 36
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 443 در 158 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام
    چرا خانم حرصت در اومد
    قیمت اون دختر همون یک هفته بوده
    ولی قیمت تو بی نهایت چون بعد از مدتها ارتباط نگذاشتی بهت نزدیک بشه
    می دونم هرچی بگم می گی حال تو رو نمی تونم درک کنم ولی بالاخره تو هم علائقی داشتی قبل از آشنا شدم با این پسر
    خوب به اونها برس
    فقط فکرت رو منحرف کن
    می دونم الان احساس خلاء می کنی اما همون مقدار که پر هست را توسعه بده تا همه قلب و ذهنت رو پر کنه
    سفر ، سفر ، سفر
    دوری از محیط و تعویض اون نتایج خیلی خوبی داره
    از چیزی نترس (ابروریزی)
    طلا که پاکه چه منتش به خاکه
    موفق باشی

  12. کاربر روبرو از پست مفید آونگ تشکرکرده است .

    rayehe (یکشنبه 20 مهر 93)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 آبان 93 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-22
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience PointsTagger Second Class1 year registered
    تشکرها
    58

    تشکرشده 135 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بلاکش کن که حتى پيامش هم برات نياد و هيچوقت وسوسه نشى جواب بدى

  14. کاربر روبرو از پست مفید niki.69 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز یکی از دوستام گفت که این اقا پیش همه گفته من قبول کردم او رابطه رو (پسر خاله دوستم دوستشه ) حالا من واقعا چه خاکی تو سرم بریزم ابروم رفت

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 دی 94 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1393-5-19
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,480
    سطح
    21
    Points: 1,480, Level: 21
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 214 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    وا!!!!
    چه چیزا...
    کم نیاریا...
    به هر کی این حرفو میزنه بگو اگه مرده و راس میگه مدرک بیاره
    بخدا مردم چه تفریحاتی دارن...
    در اصل چه مرضایی دارن
    اگه هم کار خیلی خیلی بیخ پیدا کرد پزشک قانونی میتونی بری.پزشک زنان هم هست.البته میگم اگه کار خیلی بیخ پیدا کرد

  17. 2 کاربر از پست مفید ققنوس تشکرکرده اند .

    niki.69 (یکشنبه 20 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 20 مهر 93)

  18. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    چقدر مردممون بدبین شدن!!!!!! مگه میشه یه دختر با یه پسر دوست بشه بعد پسره پیشنهاد رابطه بده!!!!!؟؟؟؟؟

    میشه دخترا با یه پسر دوست بشن بعد از این آسیبها در امون باشن؟؟؟ البته دیگه پسرا باید مواظب باشن گول دخترا رو نخورنو پاکیشونو از دست بدن.

    برو یه دلیل محکم واسه رد کردن رابطه این پسر پیدا کن، سعی کن روابطتو کمتر کنی با جنس مخالف وگرنه چند سال دیگه وارد رابطه میشی. البته یه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفف فففففففففففرررررررررررریی ییییییییننننننننننننننن بهت میگم واسه کارت


    میدونی پسرا واسه چی پیشنهاد رابطه میدن؟! فقطو فقط بخاطر لذت خودشون. حالا فکر کن ببین اگه قرار بود به پیشنهادش جواب بدی چه دلیلی داشت؟ لذت میبردی؟ نه بیشتر بخاطر این بود که دوست پسرت ناراحت نشه!! خیالت راحت الان ارزشت خیلی پیشش بالا رفته. شوهر آدمم اگه ببینه زنش فعلا رابطه نمیخواد کوتاه میاد اینکه دیگه کسیت نمیشه
    ویرایش توسط capitan : یکشنبه 20 مهر 93 در ساعت 23:37

  19. 2 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 21 مهر 93), بارانا (دوشنبه 21 مهر 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.