سلام
الناز خانوم
این بچه داره چرت میگه
رفت که رفت به درک که رفت
اون نباشه یکی بهتر از اونو خدا میزاره توکاست(برای ازدواج) ،اون وقت باهاش خاطره هایی رو تجربه میکنی که این خاطره برات خنده دار میشه
اگه غیرت داری شمارتو عوض کن بهش بگو یه بار دیگه مزاحمم بشی با قانون طرفی(والسلام)
دارم میمیرمو درس نمیتونم بخونمو اینا، قدیمی شده به رخودت و آیندت فکر کن
مطمئن باش بهت میگه بیابازم دوست باشیم اما رابطه جنسی نداشته باشیم باز تو میگی نه (فهمیدی)
شاید از باب پرویی ننشو بفرسته خواستگاری اون موقه بازم بگو نه(افتاد؟)








علاقه مندی ها (Bookmarks)