سلام خانومی
عزیزم شما که 4 سال با هم دوست بودید باید تو این مدت کاملا با اخلاق هم آشنا میشدید.
باهاش حرف بزن و رک بگو خودرایی و بدون مشورت تصمیم گرفتن رو نمیتونی تحمل کنی. به قول معروف جنگ اول به از صلح آخر .نامزدت احتمالا اینکارارو برای به ذست آوردن تایید دیگران انجام میده تو رو نادیده میگیره چون مطمئنه بعد از ازدواج از دستت نمیده .
تو زندگی مشترک دیگه بحث تو و من نیست اونچه مهمه " ما " است. حتما و حتما سعی کن به یه نتیجه خوب باهاش برسی اگر با یه روانشناس مجرب مشورت کنید هم چه بهتر .








علاقه مندی ها (Bookmarks)