شمیم جان،
فکر می کنم اشکال کارت همین جاست. اگر از نظر خانمها جذابی، احتمالا به قول موفرفری عزیز، "مرد درونت" قوی هست. همون چیزی که مردها را ازت دور می کنه.
مردها دنبال شوهر کردن نیستن، می خوان زن بگیرن. زن وجودت را تقویت کن.
نوع پاسخهایی که می دی هم تا حدودی این را نشون می ده.












علاقه مندی ها (Bookmarks)