اگه الان پیشت بود باید حسرت همه چیزایی رو که از دست داده بودی می خوردی پس مطمئنا" حالت هر چیزی بود بجز خوشحال!!!!
برو بشین درستت بخون دختر جان حیف این وقت طلایی نیست که داری به خاطر کسی هدر می دی که دو روز دیگه اسمتم یادش نمیاد
در ضمن مراقب تماسای بعدیش باش . مطمئنا" به این آسونی دست از سرت بر نمیداره









علاقه مندی ها (Bookmarks)