به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 اسفند 94 [ 22:55]
    تاریخ عضویت
    1392-10-24
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    2,081
    سطح
    27
    Points: 2,081, Level: 27
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 214 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    الناز خانم خطر از بیخ گوشت گذشت ، ولی از نوشته هات حس می کنم که روحیه بسیار شکننده ای دارید و این نگران کننده هست .

    خواهش می کنم خواهش می کنم خواهش می کنم خواهش می کنم خواهش می کنم در صورت تماس مجدد ایشون جواب ندید و این شخص را مرده در نظر بگیرید .

    طرز فکر این مدل آدم ها درباره ی دخترایی مثل شما بسیار شرم آور است . حتی ممکنه روی برقرار کردن رابطه با شما با کسی شرط بسته باشه .

    همدردی را ترک نکنید .

  2. 5 کاربر از پست مفید mehdi1392 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), mohammad6599 (یکشنبه 20 مهر 93), SpecialBoy (شنبه 19 مهر 93), فرشته مهربان (شنبه 19 مهر 93), سارا تم (یکشنبه 20 مهر 93)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 آبان 93 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1392-7-22
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    41
    سطح
    1
    Points: 41, Level: 1
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    500 Experience PointsTagger Second Class1 year registered
    تشکرها
    58

    تشکرشده 135 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الناز عزيز,خيلى خوشحال شدم از تصميمت.
    فقط يه لحظه پيش خودت فکر کن که تو لياقت و ارزش بهترين چيزهارو دارى,لياقت اينو دارى که بهترين مرد دنيا نصيبت بشه,اينجورى خيلى راحت ميتونى اون پسرو فراموش کنى,چون تو لايق بهترين ها هستى,اون لايق تو نبود.
    واسه خودت ارزش قائل باش,اعتماد به نفستو ببر بالا,تو بايد بهترين هارو داشته باشى و به دست بيارى,نه پسرى که تورو واسه ........ ميخاد

  4. 3 کاربر از پست مفید niki.69 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 18 مهر 93), SpecialBoy (شنبه 19 مهر 93), فرشته مهربان (شنبه 19 مهر 93)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی دوستان ولی خب بعضی وقتا حسرت اینو میخورم که اگه قبول میکردم الان اینجا بود و من به جای این همه گریه و زاری خوشحال بودم ولی خب نمیتونستم از پاکیم بگذرم ...بازم ممنون بابت راهنماییتانون

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    الناز جان هیچ وقت حسرت همچین کسایی رو توی زندگیت نخور حتی ارزش فکر کردن هم نداره پسری که از تو رابطه میخواد و ب خاطر اینکه رابطه برقرار نمیکنی باهات کات میکنه بدون ذره ای بهت احترام نذاشته ب خودت ب حیا داشتنت یعنی فقط رابطه براش مهم بوده
    نامحرمی که چشمم پاک نیست و قصدش یه چیز دیگسته حتی ارزش نداره به خاطرش تار مویی بیرون بندازی چه برسه به رابطه
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  7. 2 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگه الان پیشت بود باید حسرت همه چیزایی رو که از دست داده بودی می خوردی پس مطمئنا" حالت هر چیزی بود بجز خوشحال!!!!

    برو بشین درستت بخون دختر جان حیف این وقت طلایی نیست که داری به خاطر کسی هدر می دی که دو روز دیگه اسمتم یادش نمیاد

    در ضمن مراقب تماسای بعدیش باش . مطمئنا" به این آسونی دست از سرت بر نمیداره

  9. 3 کاربر از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), maedeh120 (شنبه 19 مهر 93), فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 04 [ 11:27]
    تاریخ عضویت
    1393-6-17
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    10,645
    سطح
    68
    Points: 10,645, Level: 68
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 205
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    597

    تشکرشده 274 در 108 پست

    Rep Power
    33
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elnaz-25 نمایش پست ها
    مرسی دوستان ولی خب بعضی وقتا حسرت اینو میخورم که اگه قبول میکردم الان اینجا بود و من به جای این همه گریه و زاری خوشحال بودم ولی خب نمیتونستم از پاکیم بگذرم ...بازم ممنون بابت راهنماییتانون
    داری اشتباه بزرگی مرتکب میشی که همچین حسرت مسخره و شرم آوری داری. اگه اینطوری فکر کنی خودتو در معرض آسیب قرار میدی. همینجا ترمز کن و احساساتت رو کنترل کن. آخه این رابطه حسرت خوردن داره؟ بخدا نداره اشتباه نکن.

    خودتو به یه چیز بد و مضر و خطرناک عادت دادی و الانم عقلتو گذاشتی کنار داری احساساتتو کنترل نشده و بدون عقل زیاد میکنی. شاید دوست داری با این احساساتت زندگی کنی و با این فکرا خودتو مشغول کنی و شایدم از فکرش لذت میبری اما مطمئن باش این افکار و احساسات = شکست و ناراحتی رو برای خودت داری میخری.

    خلاء هات رو نباید اینجوری پر کنی دختر خوب .

    بهتره بجای این فکرا و برای رهایی از این حالات به چیزای خوبی که تو زندگیت داری تکیه کنی. مثل پاکیت. مثل نجابتت. مثل خانوادت. مثل خدات. فراموش نکن هر کاری میکنی خدا داره نگاهت میکنه. اینو همیشه یادت باشه و با خودت تکرار کن. اگه رابطتو با خدا بهتر کنی کمکت میکنه . خودتو با درس خوندن و خانوادت و فکرای خوب و پاک مشغول کن.

    توالان باید خیلی هم خوشحال باشی. اینو جدی میگم.
    ویرایش توسط Quality : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 16:36

  11. 2 کاربر از پست مفید Quality تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 20 مهر 93)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 96 [ 13:33]
    تاریخ عضویت
    1392-5-22
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    4,107
    سطح
    40
    Points: 4,107, Level: 40
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    157

    تشکرشده 216 در 94 پست

    Rep Power
    28
    Array
    اگر اون پسر واقعا شما رو دوست داشت بدون رابطه جنسی هم با شما میموند این چه دوست داشنیه که خواست شما رو نادیده میگیره ؟ پس بدون که این 2 ساله شما رو بازی داده تا به اهداف خودش برسه . در ضمن شما هوز سن کمی دارید و وارد اجتماع نشدید مطمئنا در آینده عشق واقعی رو تجربه خواهید کرد و با فردی که لیاقت شما رو داره ازدواج می کنید . الان زمان برای این فکر ها و این احساسات زودگذر ندارید و باید به فکر آینده باشید نه گذشته

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همین الان دوباره زنگ زد میگه دوست دختر گرفتم باهاش رابطه هم داشتم ولی الان هم دیر نشده بیا اشتی کنیم گفتم نه ولی دیگه دارم میمیرم

    - - - Updated - - -

    همین الان دوباره زنگ زد میگه دوست دختر گرفتم باهاش رابطه هم داشتم ولی الان هم دیر نشده بیا اشتی کنیم گفتم نه ولی دیگه دارم میمیرم

  14. کاربر روبرو از پست مفید elnaz-25 تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (دوشنبه 21 مهر 93)

  15. #19
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    شنبه 24 آبان 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1393-7-17
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    142
    سطح
    2
    Points: 142, Level: 2
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elnaz-25 نمایش پست ها
    همین الان دوباره زنگ زد میگه دوست دختر گرفتم باهاش رابطه هم داشتم ولی الان هم دیر نشده بیا اشتی کنیم گفتم نه ولی دیگه دارم میمیرم

    - - - Updated - - -

    همین الان دوباره زنگ زد میگه دوست دختر گرفتم باهاش رابطه هم داشتم ولی الان هم دیر نشده بیا اشتی کنیم گفتم نه ولی دیگه دارم میمیرم
    جوابش رو نده و بلاک کن
    اوایلش این احساسات پیش میاد
    فکر میکنی داری میمیری
    بهت قول میدم چون عزت نفس خودت رو پایمال نکردی
    الان اگه قطع رابطه کنی و جوابش رو ندی و دیگه صداشو نشنوی
    ماکزیمم یه ماه ناراحتی ( پایان رابطه یعنی اینکه هیچ حرفی بین شما رد و بدل نشه از اون به بعده که میتونی روزاتو بشمری و بگی چند روزه خودت رو کنترل کردی )
    ولی اگه برگردی
    دفعه ی بعد معلوم نیس چی بشه
    پایان رابطه
    ویرایش توسط یه دوست خوب : شنبه 19 مهر 93 در ساعت 21:08

  16. 2 کاربر از پست مفید یه دوست خوب تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 20 مهر 93)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 26 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیگه همه چیو تموم کردم ولی میگه میرم پیش همه میگم قبول کردی
    دیگه ابرویی هم واسم نموند به خاطر کاری که نکردم !


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر فرشته ام ، دیو شده... چه کنم؟
    توسط الهام* در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 تیر 95, 16:33
  2. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  3. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.