سلام
خودم دارم به همین موضوع فکر میکنم. یه مدت هم دنبالش بودم و چند جا رفتم. خداییش همه جا هم میگفتم وضعیت مالی و خانوادم اینطور هست و همشون هم قبول میکردند. اما بعدش به این نتیجه رسیدم الان نمیتونم. دلم نمیخواد ضعیف شروع کنم. مردم برای دخترشون هزار آرزو دارن.شاید به مرحله ای رسیدید که باید کسی رو دوست داشته باشید و ازدواج کنید. اینجوری حس تنهایتون از بین میره و خوشحالی و شادی میتونه به زندگی برگرده
امید دارم این پروژه کذایی تموم بشه. با یه شرکت خیلی بزرگ هم قرارداد همکاری امضا کردیم که به اونم خیلی خوشبینم. چند روز پیش هم شرکت به عنوان یک مرکز دانش بنیان تایید شد که از نظر اعتبار سنجی علمی و مالی توی کارهای بزرگ خیلی میتونه مفید باشه.
کلا زیادی خوشبینم. شاید هیچ کدومش انقدر که امید دارم خوب نباشن. اگه شرایطم خوبتر بشه حتما برای ازدواج اقدام میکنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)