سلام خانومی، حالت بهتره؟!
ببینم گلم چند سالته؟! چرا مامان باهات انقدر بد صحبت میکنه؟ آیا تا حالا از طرف شما چیزی دیده که این حس رو داره؟!
چرا با مامانت نمیشینی و یه صحبت مادرانه و دخترانه بکنی؟! راستی چند سالته عزیزم؟! چندتا خواهر برادرید؟! آیا مامان تو خونه با اونها هم اینطوری صحبت میکنه؟! خیلی واست ناراحت شدم ولی مطمئن باش تو این سایت انقدر آدمهای خوب زیاده که حتماً کمکت میکنند خانومی! آرامش خودتم حفظ کن گلم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)