خیلی خوشحالم که توی این سن اینقد عاقلی که فکر عواقبش هستی
الناز جان من 5سال پیش که با پسری آشنا شدم (19سالم بود اونموقع) برای اثبات حرفش بعد 4ماه خانوادش رو فرستاد و میخوام بگم توی این 5سال هیچوقت به من نگفت بیا همچین رابطه ای داشته باشیم و خودش میگفت این رابطه ها مال بعد از ازدواجمونه... میخوام بگم پسری اگه واقعا دختری رو بخواد به خودش اجازه همچین پیشنهادیو نمیده.
هرچند به دلیل مشکلاتی مجبور به جدایی شدم... دقت کن من بعد 5سال دارم فراموش میکنم... پس 2سال چیزی نیست که نشه
ببین اگه بخوادت واقعا با این نه گفتنت بیشتر براش ارزشمند میشی و میفهمه دختری هستی که قدر خودتو میدونی پس اگه بخوادت برمیگرده اما نه برای رابطه.
به هیچ وجه جوابشو نده... بلاکش کن همه جا... هروقت دوس داشتی باش حرف بزنی به جای اون با دوستای دیگت حرف بزن تا اون موقع از ذهنت بره...
نزار احساست باعث شه لطمه بخوری... اتفاقا تلاشتو بیشتر کن تا بیشتر موفق بشی و کنکورتو عالی بدی تا بفهمه چه جواهری رو از دست داده
برای خودت ارزش قائل باش








علاقه مندی ها (Bookmarks)