بله. مخصوصا زمانی که همه حرف از کیسه پلاستیگی و گونی و ماشین شهرداری می زدند
و وقتی شیدا گفت ریختن کیسه پلاستیگی و زباله در آب دریا و اقیانوس مخالف اهداف زیست محیطی هست حناب فرهنگ حس کردند بهشون توهین شده.
انگار تا اون موقع معنی کیسه و ماشین شهرداری را متوجه نشده بود.
من خودم گزارش کردم پستم را حذف کردند.
چون حس کردم تاییدی هست به نوشته های دوستانی که قبلا این حرفها را زدند.
ولی از این که از لحظه شروع این حرف تا جایی که محمد93 این کیسه ها را انداخت توی دریا، کسی فکر نکرد توهین شده و ....
با حرفهای فرشته موافقم. خیلی قشنگ توضیح داده.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)