به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام اقا مبین

    نمیشه گفت افسردگی
    در حالت عادی هر از گاهی دل نیاز به گریه کردن داره چاره اش اینه که بعضی وقت ها یجایی خلوت کنی و راحت اشک بریزی
    یه روح سالم نیاز داره به گریه تا به حس ارامش بعد ازون برسه

    البته منظورم همیشه نیست اون هایی که مزمن حالت گریه دارن افسرده ان
    اما ادم معمولی هم میخنده هم گریه می کنه
    ادمی که شاده و دلش رقیق و شفافه یسری تحولات براش پیش میاد که باید با گریه و اشک بیرون بریزه گاهی علتش برا ما مبهمه و دقیقا نمیدونیم چرا گریمون میاد
    این خیلی جای بحث داره

    گریه سالم و بجا نشان سیال و جاری بودن روحه

    اتفاقا یکی می گفت هرجا گریه تون اومد گریه کنین ولی معمولا ما در موقعیت های مناسبش به علت اینکه تو جمعیم جلوشو می گیریم و اون از بین نمیره انباشته میشه
    بغض های کوچیک تبدیل به هق هق های طولانی میشه
    نباید بذاری جمع بشه .

    من هم ادم شادی ام ولی همین چندروز پیش تو خیابون بودم بخاطر یه مساله ای (شادی)گریه ام گرفت گریه شادی و جلوشو نگرفتم و راحت گریه کردم البته به حالت اشک ...

    متاسفانه گاها عرف ما حیاتی ترین چیزها رو بد می دونه و سرزنش میکنه .
    البته یه سوال دارم معمولا گریه های من ریشه شادی دارن و حال خوب بهم میدن .

    گاهی گریه هامون بخاطر خلاهایی که داریم
    گاهی دلیل عرفانی و عاشقانه داره
    گاهی یه دلیل مشخص دنیایی داره
    گاهی فقط یه بی قراری مبهمه بهانه می گیره ولی اگه تهشو بگیری به اصل قضیه میرسی
    گاهی خیلی ارزشمنده
    گاهی خیلی سخیف
    گاهی از ذوق زیاد داری خفه میشی و بجاره ای جز گریه نداری
    و....

    تشخیص همه احوالاتمون برمی گرده به میزان شناخت خودمون از احوالاتمون .
    چه بسا فردی خودش هم نمی دونه چشه .

    گریه هرکس منشاش در نوع دغدغه های خودشه که میتونه بسیار متفاوت از هم باشه ...

    شما چی ؟ احساس غم و اندوه شدیدی میکنید؟بخاطر چیه؟ اذیت میشین؟چطوریه؟

    چیزهایی که نوشتم تجربه خودمه علمی و کارشناسی نیست .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : جمعه 18 مهر 93 در ساعت 00:33

  2. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    mobin31080 (جمعه 18 مهر 93), SpecialBoy (جمعه 18 مهر 93), فرهنگ 27 (جمعه 18 مهر 93), مصباح الهدی (جمعه 18 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 21 مهر 93), برنده 1988 (جمعه 18 مهر 93), رزا (جمعه 18 مهر 93), شیدا. (شنبه 19 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.