سلام
در مورد نتیجه خدمتتون عرض بکنم که متاسفانه نتونستم با این قضیه کنار بیام و جلسه دوم رو بیخیال شدم. چون همونطور که قبلا گفتم خانواده شون به شدت سنتی بود و تصمیم گرفتم از طریق همین معرف اگر شد شماره همراهش رو گیر بیارم و باهاش بیرون قرار بذارم. خودش دید سنتی نداشت ولی مادرش به شدت سنتی (یا بهتر بگیم مرتجع) بود و منم نخواستم که جلسه دوم رو برم و اگر نشد باعث ناراحتی مادرشون بشم. چون واقعا حس خوبی ندارم و چندتا خواستگاری که قبلا رفتم و پسند نکردم تا چند روزی به هم ریختم و اصلا این تجربه رو دوست ندارم.
خلاصه ببینیم قسمت ما چطور رقم می خوره... در آینده ای نه چندان دور احتمالا دوباره مزاحم بشم:دی
خیلی ممنون که وقت گذاشتین. گرچه به حرفهاتون عمل نکردم ولی خیلی چیزها برام روشن شد که مطمئنا بعدا بهم کمک میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)