خدایا شکرت که تو اوج نا امیدی یه کاری می کنی که بفهمم هنوزم خدا پشتمه...هنوزم با منه....و من هم سجده شکر به جا می آورم و میگم عاااااااشقتمممممم.
تشکرشده 637 در 143 پست
خدایا شکرت که تو اوج نا امیدی یه کاری می کنی که بفهمم هنوزم خدا پشتمه...هنوزم با منه....و من هم سجده شکر به جا می آورم و میگم عاااااااشقتمممممم.
میان پرواز تا پرتاب...
تفاوت از زمین تا آسمان است.
پرواز که کنی، آنجا میرسی که خودت میخواهی!
پرتابت که کنند، آنجا میروی که آنان میخواهند،
پس پرواز را بیاموز...
Eram (جمعه 26 دی 93), khaleghezey (شنبه 03 آبان 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 17 مهر 93), مدیرهمدردی (جمعه 18 مهر 93),آرام دل(پنجشنبه 17 مهر 93), برنده 1988 (جمعه 18 مهر 93), رزا (شنبه 03 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)