به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    همیشه میخواید بهترین باشید ولی در نظر خودتون بهترین نیستید اما دیگران شما رو تحسین میکنند و شاید شما اون تحسین رو جدی
    نمیگیرید و فکر میکنید برای دلخوشی شما میگند.
    شاید اینا تو فکر شما باشه. یه جور ایده آل گرایی و صفر و یکی دیدن همه چیز. و شما خودتونو صفر میدونید و طبیعیه که همیشه ناراحتید .
    اگه این طوره باید یه بازنگریه اساسی بکنید . حتی تویه تکنولوژی های دیجیتالی هم مفهوم صفر و یک مطلق نداریم یه محدوده به عنوان صفر و یه محدوده به عنوان یک در نظر گرفته میشه مثلا از 0 تا 1 ولت ،صفر واز 4 تا 5 ولت، یک منطقی درنظر گرفته میشه. شاید شما همین الان هم جزء 95 درصد بالا باشید اشکالی نداره 100 نیستید چون همچنان هم یک محسوب میشید.
    زندگی رو نباید دیجیتالی نگاه کنید باید همه چیز رو باهم ببینید . سعی کنید تو پست بعدیتون نقاط مثبتتون رو بگید ،نگید ندارید که قبول نمیکنم،این محاله.ضمنا به خودتون یه نمره از صد بدید البته منصفانه نگاه کنید نه اینکه ویژگی هاتونو ندید بگیرید.
    بعضی وقتا به خودتون از دید یه نفر دیگه نگاه کنید . مثلا بگید اگه این ویژگی های من رو شخص دیگه ای داشت و من نداشتم آیا میخواستم خصلت های اون فرد رو بدست بیارم و براش تلاش کنم؟ شاید اینطوری جذابیتاتون براتون آشکار بشه.
    علائقتونو شناسایی کنید و برای رسیدن بهشون برنامه ریزی و اقدام کنید؛کار، تحصیل، هنر و ...

    موفق باشید
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  2. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    SpecialBoy (جمعه 18 مهر 93), برنده 1988 (چهارشنبه 16 مهر 93), رزا (چهارشنبه 16 مهر 93), شیدا. (جمعه 18 مهر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 آبان 93 [ 19:24]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    55
    سطح
    1
    Points: 55, Level: 1
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    سلام
    همیشه میخواید بهترین باشید ولی در نظر خودتون بهترین نیستید اما دیگران شما رو تحسین میکنند و شاید شما اون تحسین رو جدی
    نمیگیرید و فکر میکنید برای دلخوشی شما میگند.
    شاید اینا تو فکر شما باشه. یه جور ایده آل گرایی و صفر و یکی دیدن همه چیز. و شما خودتونو صفر میدونید و طبیعیه که همیشه ناراحتید .
    اگه این طوره باید یه بازنگریه اساسی بکنید . حتی تویه تکنولوژی های دیجیتالی هم مفهوم صفر و یک مطلق نداریم یه محدوده به عنوان صفر و یه محدوده به عنوان یک در نظر گرفته میشه مثلا از 0 تا 1 ولت ،صفر واز 4 تا 5 ولت، یک منطقی درنظر گرفته میشه. شاید شما همین الان هم جزء 95 درصد بالا باشید اشکالی نداره 100 نیستید چون همچنان هم یک محسوب میشید.
    زندگی رو نباید دیجیتالی نگاه کنید باید همه چیز رو باهم ببینید . سعی کنید تو پست بعدیتون نقاط مثبتتون رو بگید ،نگید ندارید که قبول نمیکنم،این محاله.ضمنا به خودتون یه نمره از صد بدید البته منصفانه نگاه کنید نه اینکه ویژگی هاتونو ندید بگیرید.
    بعضی وقتا به خودتون از دید یه نفر دیگه نگاه کنید . مثلا بگید اگه این ویژگی های من رو شخص دیگه ای داشت و من نداشتم آیا میخواستم خصلت های اون فرد رو بدست بیارم و براش تلاش کنم؟ شاید اینطوری جذابیتاتون براتون آشکار بشه.
    علائقتونو شناسایی کنید و برای رسیدن بهشون برنامه ریزی و اقدام کنید؛کار، تحصیل، هنر و ...

    موفق باشید

    سلام از پاسختون متشکرم.
    نمیدونم واقعا شاید اگر یه شخص دیگه با این شرایط من وجود داشت منم بش غبطه میخوردم. اما میدونید من همیشه میخام یجورایی متمایز از اکثریت باشم مثلا میخام من و شوهرم خیلی پولدار باشیم یا بهترین جای شهر خونه داشته باشیم یا مثلا چرا هیئت علمی دانشگاه نیستیم . تازه یه مشکل دیگه که دازم اینه که برای چیزی که گذشته غصه میخورم مثلا موقع عروسیم شرایط طوری شد که پدر و مادر شوهرم با سلیقه خودشون سرویس طلا رو برام خریدن و من ازین بابت هنوز که هنوزه دارم غصه میخورم که چرا خودم انتخابش نکردم شوهرم ازبعداز عروسی با خریدن گوشواره دستبند و اینجور چیزا سعی کرده راضیم کنه اما من فقط همون رو دلمه دوس داشتم خودم انتخابش کنم.فکرش دست از سرم بر نمیداره. مامانم میگه غصه نداره طلا طلاس دیگه اما من حرفم ی چیز دیگس اینکه چرا از خودم نخاستن برم انتخابش کنم راستی من نمیدونم چطوری میشه آدم نقاط مثبت خودشو بگه؟


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.