بی کران من چون به چشم خواننده احترام می ذارم،تا ته پاسخ نامه نمی رم و فاصله
بین خطوطو دوبرابر می کنم،وقتی 5-6خط بنویسم به نظر طولانی میاد.وگرنه 1پنجم
پست مصباح یا محمد93 ست.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بی کران من چون به چشم خواننده احترام می ذارم،تا ته پاسخ نامه نمی رم و فاصله
بین خطوطو دوبرابر می کنم،وقتی 5-6خط بنویسم به نظر طولانی میاد.وگرنه 1پنجم
پست مصباح یا محمد93 ست.
terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
پاییزه منم باهات موافقم که برا بعضیا خبریه ولی رو نمیکنه و اون یکی بعضیا ... اونو میگی دیگه؟ولی یکیشونو اشتباه اومدی پاییز.
ما که منتظر عروسی ایم البته دست بجنبونینا وقت کمه آی بعضیا.
هوا یخه
بوی برف می اید همی بوی یار مهربان اید همی
-------------------------
دختر بیخیال خوبی عزیزم؟ ادم از هر کاری که ازش میترسه بعد انجام دادنش میفهمه ترسش یه توهم بوده که ازش رنج می برده .
دعا داریم: خدایا مارا از تاریکی های وهم و خیال خارج کن.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 19:42
تشکرشده 3,515 در 811 پست
دقیقا کدوم بعضیا !؟ منظورتون از اون بعضیاها که من نیستم یکیشون!!؟بله!؟ چقدر با رمز حرف میزنید بعد گیر میدند به چار تا @#$ من! والا!!
ولی حالا اگه منم ،چه قدر خوب بود اگه حرفاتون راست بود ؛نه متاسفانه خبری نیست.اووووه هنوز خیلی مونده ؛ میخوام اول کارمو درست کنم بعد همزمان باهاش شاید دوباره برگردم به دانشگاه و... ،عه اینقدر خجالتم ندین دیگه!!!!!
ای بابا! ،بعدشم ما که حرفی نداریم اون درفش سفید رو بزنیم رو پشت بوم ،حتی مثه این سرباز عراقیا هست وقتی اسیر میشدن زیرپوش سفید داشتن دستاشونم پشت سرشون بود!!،اونم باز مساله ای نیست !(
) ؛ ولی مشکل اینه که اصله کاریه اصلا وجود خارجی نداره !!
(
)
در ضمن بعضیای دیگه اگه فکر کردن میتونن ذهن من و بقیه رو منحرف کنند از اون پست دیشبشون اشتباه کردند!اما خب طوری نیست !همه که مثه ما نیستند شجاعانه بتونند با اون فضاحت اعتراف کنند!!
ولی دفاع رو حق مشروع خودم میدونم! پست در مقابل پست!
شاید این مطلبم بد نباشه اگه بذارم تو این پست :
5 حسرت بزرگ انسان ها موقع مرگ به نقل از برونی ویر پرستار استرالیایی:
1- ای کاش من شهامت آن را داشتم که زندگی خود را به شکلی سپری می کردم که حقيقتا تمايل من بود و نه به شيوه ای که ديگران از من انتظار داشتند.
2 - ای کاش من اين قدر سخت و طولانی کار نکرده بودم.
3 - ای کاش من شهامت بيان احساسات خود را داشتم.
۴- ای کاش تماس با دوستان را حفظ کرده بودم.
۵- ای کاش به خودم اجازه می دادم که شادتر باشم.
منبع: خیلی خوش امدید - 5 علت عمده پشیمانی در هنگام مرگ
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 20:44
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
نه فرشته جان ایندفعه اشتباه کردی، ها ها ها ها تا بهمن فرار کردم :)))
- - - Updated - - -
رزا جان، دیدی راه فرار وجود داشت.![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
خیالتون راحت بعضیها شما نبودین. اقا ما پیشکسوت داریم ناسلامتی اینجا شما بفرمایین ته صف .
خب لابد خیلی عجله داره که به خودش می گیره
حالا معلوم نیست کی مرده و بعد زنده شده و خبر اورده از پشیمونی هاش.!!!!حسرت بزرگ انسان ها موقع مرگ به نقل از برونی ویر پرستار استرالیایی
دختربیخیال سرکاریم دیگه؟!!!!
فرهنگ !میگه فرار کرده میپرسی درد داشت؟
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 21:26
fariba s (چهارشنبه 16 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
fariba s (چهارشنبه 16 مهر 93), m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
دختربی خیال دندونتو کشیدی؟درد داشت؟الآن چطوری؟بخیه زد؟لازم بود بکشی؟
m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93), رزا (چهارشنبه 16 مهر 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
اتفاقا منم همین سوالو دارم!،شما چرا به خودتون گرفتین!؟، من که با شما نبودم !
اینجا رو دقت کنین:
دالالالان!!
آخ آخ آخ عجله کردین!
رودستیه بدی خوردینا!!،از این به بعد بیشتر دقت کنین من طله میذارم تو پستام !!
من باتری قلبم به یه نیروگاه اتمی وصله ولی یکم نگران شمام که با این باتری قلمی چینیا چه جوری سر پا میمونین!؟
ای داد بیداد!:
بازم که عجله ! عجله کاره شیطونه!
پس از مرگ نه، موقع مرگ!
پستای من بدون سوراخ اند!!
امروز خیلی ضعیف کار کردینا!!
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 21:55
fariba s (چهارشنبه 16 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
اینقد تاپیک سرکاری اینجا باز شده که فکر میکنین همه در حال سرکار گذاشتن هستن!!!!!دختربیخیال سرکاریم دیگه؟!!!!
قرار بود ماه مبارک جراحی بشه، اما مامانم یادشون رفته بود و قرار خواستگاری گذاشته بودن . برای همین کنسل شد.
دوباره که وقت گرفته بودن منشیه فکر کرده میخواستیم ویزیت کنیم و عکسارو نشون بدیم، ماهم فکر کردیم که قراره جراحیه :)
تا لحظه ای که معاینه کرد و عکسارو نگا کردن و گفتن برو وقت دیگه ای بگیر باید جراحی کنی، خودم بشخصه فکر میکردم میخواد الان یک آمپول گنده بیاره:( دیگه شروع کنه، اما نگو رفته بودن خودکارشون و بردارن:)
بقول مامانم بالاخره تونستم فرار کنم!!!
آخه هر اتفاقی که می افتاد میگفتم، خبببب بریم که قسمت نیست انشاالله! !!
از آخر دیدین واقعا قسمت نبود :))
خدایا دستتت درد نکنه، میدونم همیشه هوامو همه جوره داری
- - - Updated - - -
بقول دکتره کشیدنی نیست که بخوام بکشم، جراحی باید بشه :)
بله متاسفانه لازمه! بقول دکترم اگه الان خدمتش نرسم، فردا روز اون بدجور خدمتم میرسه!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 22:09
fariba s (چهارشنبه 16 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 16 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)