سلام دوستم
روز خوش
کاملا درکت می کنم تقریبا توی این شرایط بودم حس بدی به ادم دست میده.
یکی از خواستگارام توقع داشت من خودم با ماشینم برم دنبالش با اونکه ماشین پدرشون زیر پاشون بود و من اصلا از این کار خوشم نمیومد به بهانه های مختلف می پیچوندمش یا بدون ماشین می رفتم . فکر کنم توام بهتره از همین اول محکم برخورد کنی البته نه جوری که بهش بربخوره بهانه های مثل ماشین خرابه ، دست مامانه و از این دست بهانه ها بیار و بعد پیاده برو به دیدنش.
در غیر این صورت ایشان متوقع می شوند که همیشه ماشین دست شما باشد.
دوستم از همین ابتدا با مهر و محبت متوجه اش کن که ایشون تکیه گاه شما هستند.
ی وقتهایی هم بی خبر برو و اصرار داشته باش که ببینیش و مشتاق و تشنه یک لحظه دیدنش هستی حتی بدون وسیله.
عزیزم روزهای خوش زندگیتو بخاطر مسائل کوچیک خراب نکن
شاد و موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)