مرسي از نظراتون دوستان ، آخه دوستان همسرم خيلي يه دندست ، ميترسم اينكارو بكنم دعوا بشه و تازه يه مدت باهم خوب شديم.
هيچ كس نيست كه تو دوران عقد خودش بره خونه شوهرش ؟؟؟
تشکرشده 10 در 7 پست
مرسي از نظراتون دوستان ، آخه دوستان همسرم خيلي يه دندست ، ميترسم اينكارو بكنم دعوا بشه و تازه يه مدت باهم خوب شديم.
هيچ كس نيست كه تو دوران عقد خودش بره خونه شوهرش ؟؟؟
ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)