فرشته عارضم به حضورت که این دعوای بین مریخ و ونوس،یک اشتباه
کهکشانی بوده.در اصل،هر کدوم وجودشون به وجود اون یکی وابسته ست.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
فرشته عارضم به حضورت که این دعوای بین مریخ و ونوس،یک اشتباه
کهکشانی بوده.در اصل،هر کدوم وجودشون به وجود اون یکی وابسته ست.
ویرایش توسط فرهنگ 27 : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 11:18
m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 15 مهر 93), paiize (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته مهربان (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 1,447 در 508 پست
اااااااای واااااااااااای
چرا انقدر بحث میکنید
نمیگید که شاید تازه عروس هایی درون سایت حاضر باشند بعد روحیه لطیفشون تضعیف بشه
ااااااااایش![]()
هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
"راهش را پیدا میکن "
هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
"بهانه اش را"
m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), paiize (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 15 مهر 93), paiize (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
ترمه منم باهات موافقم...فک کنم خبرهاییه!!!!
البته نه فقط فرهنگ!!!خیلی های دیگه..مثلا بعضی ها!!!وهمچنین اون بعضی ها وغیره!!!
این تغییروتحولات بیخودی نیست!!
میگم چطوره یه تاپیک کل کل جداگانه واسه آقارضا وفرشته اردیبهشت بازبشه!!اینهاول کن نیستن...بزاریدتوی یه تاپیک جداخوب همدیگه روله ولورده کنن!!![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
m.reza91 (سه شنبه 15 مهر 93), maedeh120 (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93), رزا (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
ساعت 4:30 من میرمممممم دندون بکشم.
اعتراف میکنمممم خیلی ترسیدمممم.
آره جناب فرهنگ ترسیدمممم فشارم 4 !!!!!
نه اصلا صفره! !
نمیشه فرار کرد!!واقعا کسی تا حالا فرار کرده
حالا که اعتراف کردم یکی بمن راه فرار یاد بده.
فکر کنم بعضی مراحل تو زندگی هامون وجود داره که هیجوره ازش نمیشه فرار کرد:(( نه ؟؟؟
واییییی ساعت شد 14:42 !!!
اصلا میخوام برم بهش بگم جناببب دکتر خان بنده دندونممو دوست دارم باهاش انس گرفتم نمیخوام بکشمش!!!
آره اینجوری بهتره همینو امتحان میکنم.
- - - Updated - - -
من دیگه رفتم، فقط منو حلال کنین!
نمیدونم چرا امروز کلا از همه دارم حلالیت میگیرم.!حتما خیلی درد داره:((((((
میگم اگه رفتین تو باغ جدید جای منم خالی کنین گاهی از نماینده صلح یادی کنین.
میگما فرشته اردیبهشت، ترمه، پاییزه عزیزز من رفتم، اینجا جنگ و خونریزی راه نندازین ها! دیگه نماینده صلح هم ندارینبعد همش باغتون با خون تزیین میشه! !!!!خون که قشنگ نیست با گل رز سفید تزیین کنین!!
نمیدونم چرا دلم نمیاد برم![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 1,505 در 452 پست
من یکی از دندونای عقلم رو کشیدم اصلا درد نداره فقط آمپول بی حیش یکم اذیت کرد ... یه دونه ژلوفن قبلش بخور که بعد اومدی خونه کمتر اذیت بشی
شرمنده هیچ راهی نداره دختر خوبی باش![]()
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (سه شنبه 15 مهر 93), شیدا. (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
سلام چه خبره تو باغ قرار عروسی بشه![]()
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
ویرایش توسط abi.bikaran : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 17:52
terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نه بی کران،دخترا دیروز تولد گرفته بودن،کیک منم تو بخچاله خواستی برو نگاش کن،
کسی دست نزده باشه.شوخی می گم.اگر چیزی مونده بود بخور.
abi.bikaran (سه شنبه 15 مهر 93), terme00 (سه شنبه 15 مهر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
terme00 (سه شنبه 15 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), رزا (سه شنبه 15 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)