به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Hybrid View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 اسفند 94 [ 23:54]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    رفت و آمد من وهمسرم در دوران عقد

    سلام دوستان ، من يكي از مشكلاتم رفت وآمد هست ، شوهرم ماشين نداره و از ماشين مادرش استفاده ميكنه ، من هم ندارم و از ماشين مادرم استفاده ميكنم وقتي احتياج نداره ، مشكل من اينه كه خانوادم ميگن اون بايد بياد دنبالت زشته خودت بري خونشون ، ميگن خودتو تو دست و پا ميندازي ولي شوهرم ميگه وقتي خودت ماشين داري بيا اينجا چرا من بيام، من وقتي با ماشين خودم ميخوام برم ، بايد كلي با بابام بحث كنم يا مجبورم دروغ بگم
    از يه طرف ميدونم كه بابام راست ميگه ولي از طرف ديگه چند بار سر اين موضوع با شوهرم دعوا كردم ، منم ديگه دوست ندارم چيزي بگم بهش
    خيلي از وقتا هم ماشينشون خرابه يا دست مامانشه ، بابام ميگه اينا كه همش ماشينشون خرابه ، يا وقتي دست مامانشه ميگن اگه پسر ما بود ميخواست با نامزدش بره بيرون ماشينو بهش مي داديم ، خانواده اونا هم رعايت نميكنن ، شوهرم هم وقتي اونا ماشين ميخوان بهشون (هر چند غير ضروري) هيچي بهشون نميگه فقط به من ميگه ماشين ندارم يا خودت بيا يا بعدا همديگرو مي بينيم


    به نظرتون چيكار كنم ؟؟؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید م م تشکرکرده است .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 خرداد 95 [ 10:11]
    تاریخ عضویت
    1392-3-18
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    105
    امتیاز
    4,008
    سطح
    40
    Points: 4,008, Level: 40
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    250

    تشکرشده 193 در 52 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام عزیزم
    نظری که من میدم نظر شخصیمه ،به نظر من بذار همیشه شوهرت بیاد دنبالت بذار احساس مسئولیت کنه در مقابلت ازبس تو با ماشین مامانت رفتی اونم عادت کرده میگه خودت بیا،الانم دیر نشده برای خودت ارزش قائل شو بذار نازتو بکشه ،اگه کفت بذار یه وقت دیگه همو ببینیم بگو باشه هروقت فرصت کردی بیا دنبالم ،بگو ماشین واسه مامانمه و اختیارش دست اونه اگه گفت منم ماشین نمیارم بگو اشکال نداره تاکسی یا آژانس هست ،فقط تحت بعضی شرایط قبول کن که تو بری مثلا کار واجبی داشت،این مسئله خیلی بزرگ نیست ولی میتونه زمینه ای برای مسائل بزرگ باشه
    بازم میگم نظر شخصیم بود باید نظر بقیه هم دونست
    موفق باشی

  4. 13 کاربر از پست مفید sara503 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), aye (سه شنبه 15 مهر 93), elham.e (سه شنبه 15 مهر 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 25 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), zendegiye movafagh (سه شنبه 15 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93), رزا (سه شنبه 15 مهر 93), ساحل75 (سه شنبه 15 مهر 93), شیدا. (سه شنبه 15 مهر 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 دی 94 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1393-5-19
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,480
    سطح
    21
    Points: 1,480, Level: 21
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 214 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    به نظر منم باید صبر کنی تا ایشون بیاد دنبالت
    از طرفی هم اونو بکشی سمت خودت.مثلا بگی دلم برات تنگ شده ولی حیف که نمیتونم خودم بیام
    درسته شوهرته و سر مسائل مالی نباید زیاد بهش فشار بیاری ولی در مورد دیدنایی تون باید 99/9 درصد اون بیاد سمتت

  6. 10 کاربر از پست مفید ققنوس تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 25 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), فدایی یار (سه شنبه 15 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93), رزا (سه شنبه 15 مهر 93), شیدا. (سه شنبه 15 مهر 93)

  7. #4
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 اسفند 94 [ 23:54]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,341
    سطح
    20
    Points: 1,341, Level: 20
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسي از نظراتون دوستان ، آخه دوستان همسرم خيلي يه دندست ، ميترسم اينكارو بكنم دعوا بشه و تازه يه مدت باهم خوب شديم.

    هيچ كس نيست كه تو دوران عقد خودش بره خونه شوهرش ؟؟؟

  8. 3 کاربر از پست مفید م م تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 فروردین 95 [ 15:27]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,522
    سطح
    22
    Points: 1,522, Level: 22
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 48 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط م م نمایش پست ها
    مرسي از نظراتون دوستان ، آخه دوستان همسرم خيلي يه دندست ، ميترسم اينكارو بكنم دعوا بشه و تازه يه مدت باهم خوب شديم.

    هيچ كس نيست كه تو دوران عقد خودش بره خونه شوهرش ؟؟؟
    عزیزم منم عین مشکل تو رو داشتم و اینجا هم مطرح کردم(زیادم تو سایت غر زدم) و تقریباً به خاطر این مساله و مسایل مشابه واقعاً کار به جاهای باریک داشت می کشید.. همسر منم یه دندست خیلی..ولی الان دارم باهاش راه میام چون راه قبلی داشت به بن بست می رسوند منو و می بینم که اونم باهام راه میاد(تا وقتی که این راه رو امتحان نکردم نمی دونستم اونم باهام راه میاد سر یه مسایلی)...نسخه مادر پدرا در این موارد مال این زمان نیست و منم واقعاً سر این مسایل بشدت وحشتناکی اذیت شدم و دارم اذیت می شم(این مسایل زمان عقد برای همه هست)..سعی کن خودت ببینی چه کاری به صلاحته چون خونوادت بهر حال اندازه تو باهاش معاشرت نداشتن و نمی خوان باهاش زندگی بسازن...

    آره عزیزم من خودمم می رم خونه همسرم...

  10. 5 کاربر از پست مفید saba02 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 16 مهر 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93)

  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    ببین میاد دنبالت
    فوقش اینه که چند وقت نمیآد
    ولی میاد آخرش
    چون خودشم میدونه حق با توست

    شمام میتونی بگی ماشین مامانم خرابه
    یا لازمش داره
    یا بنزین نداره
    البته اینها دروغن و میشی عین اون

    پس رک و راست بهش بگو و بفهمون که هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد

  12. 8 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93), رزا (سه شنبه 15 مهر 93), شیدا. (سه شنبه 15 مهر 93)

  13. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    همه تون دارید اشتباه می کنید،زن و شوهر حق دارن همو ببینن کی و کجاشو خودشون

    و شرایط تعیین می کنه،این یه چیز غلطه که حتمن مرد بره دنبال زنش،نه خود زن پا

    داره می تونه بره سرقرار،لزومی پاشو رو پاش بنداز تا شوهره بیاد ببرتش خونه،حالا بخوان

    دور بچرخن اون حرفش جداست ولی از این خونه به اون خونه نه خود زن باید بره.فقط

    با دعوت باشه بهتره.بعدشمحتمن باید ماشین شخصی اینور و اونور برید؟پس نقلیه عمومی

    برای کی ساختن؟

    هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
    تو رابطه زن و شوهر این مثل نمی گنجه،هر لذتی هست برای دونفره پس هر زحمتی هم

    هست برای دونفر باید باشه،نمی شه که یک نفر همه زحمت هارو بکشه،اون یکی حالشو.

    م م هر موقع شوهرت دعوتت کرد یا خود خواستی ببینیش،حاضر شو با یک ساک لباس

    خونگی (بهتره چند دست خونه شوهرت داشته باشی) با وسیله عمومی برو خونشون،

    باور کن 4قدم پیاده روی یا چند دقیقه منتظر اتوبوس و یا مترو یا ایستادن میون جمعیت

    داخلشون باعث کسرشان نمی شه.


  14. 15 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), anoosh (سه شنبه 15 مهر 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), fariba s (سه شنبه 15 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 25 آبان 93), marta (چهارشنبه 16 مهر 93), niloofar_aabi (چهارشنبه 04 مرداد 96), roozbeh220 (سه شنبه 15 مهر 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), terme00 (چهارشنبه 16 مهر 93), پریا666 (چهارشنبه 16 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93), صبا_2009 (سه شنبه 15 مهر 93)

  15. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 دی 94 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1393-5-19
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,480
    سطح
    21
    Points: 1,480, Level: 21
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 214 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    همه تون دارید اشتباه می کنید،زن و شوهر حق دارن همو ببینن کی و کجاشو خودشون

    و شرایط تعیین می کنه،این یه چیز غلطه که حتمن مرد بره دنبال زنش،نه خود زن پا

    داره می تونه بره سرقرار،لزومی پاشو رو پاش بنداز تا شوهره بیاد ببرتش خونه،حالا بخوان

    دور بچرخن اون حرفش جداست ولی از این خونه به اون خونه نه خود زن باید بره.فقط

    با دعوت باشه بهتره.بعدشمحتمن باید ماشین شخصی اینور و اونور برید؟پس نقلیه عمومی

    برای کی ساختن؟


    تو رابطه زن و شوهر این مثل نمی گنجه،هر لذتی هست برای دونفره پس هر زحمتی هم

    هست برای دونفر باید باشه،نمی شه که یک نفر همه زحمت هارو بکشه،اون یکی حالشو.

    م م هر موقع شوهرت دعوتت کرد یا خود خواستی ببینیش،حاضر شو با یک ساک لباس

    خونگی (بهتره چند دست خونه شوهرت داشته باشی) با وسیله عمومی برو خونشون،

    باور کن 4قدم پیاده روی یا چند دقیقه منتظر اتوبوس و یا مترو یا ایستادن میون جمعیت

    داخلشون باعث کسرشان نمی شه.

    خوب مشکل اینجاست که ازمون دعوت نمیکنن دیگه...
    آقای شوهر که اگه مطمئن بشه خودتون میرید که میگه "خوب بیا" مادر محترمشون هم که بیکار نیس هی دعوت کنه ...
    اونوقت زشت نیس به جای خانوم آقا پاشو بندازه رو پاش تا خانومش بره دیدنش؟؟؟؟
    البته موارد استثنایی وجود داره منم نمیگم همییییییشه شوهر بره دیدن خانومش ولی نصف بیشتر بیشتر بیشتر لذت دوران عقد به اینه که تو خونه منتظر باشی تا شوهرت بیاد بعد قایم بشی و پخ ش کنی و بعدشم بخندیبگی خوش اومدی قدم رنجه فرمودی و ...(البته اگه خنده ت بند امد متاسفانه خنده ی من بند نمیومد واسه همین تو مرحله پخ میموندم)
    ولی آقا فوقش ماه های اول بگه خوش اومدی عزیزم خونه ی خودته
    بعد دو ماه کم کم میگه عه؟اومدی؟کی رسیدی؟
    باز بعدترش میگه چرا نگفتی میای؟
    و ...
    ویرایش توسط ققنوس : چهارشنبه 16 مهر 93 در ساعت 08:19

  16. 4 کاربر از پست مفید ققنوس تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), szd (سه شنبه 27 آبان 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 16 مهر 93), رزا (چهارشنبه 16 مهر 93)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    سلام دوستم
    روز خوش

    کاملا درکت می کنم تقریبا توی این شرایط بودم حس بدی به ادم دست میده.
    یکی از خواستگارام توقع داشت من خودم با ماشینم برم دنبالش با اونکه ماشین پدرشون زیر پاشون بود و من اصلا از این کار خوشم نمیومد به بهانه های مختلف می پیچوندمش یا بدون ماشین می رفتم . فکر کنم توام بهتره از همین اول محکم برخورد کنی البته نه جوری که بهش بربخوره بهانه های مثل ماشین خرابه ، دست مامانه و از این دست بهانه ها بیار و بعد پیاده برو به دیدنش.
    در غیر این صورت ایشان متوقع می شوند که همیشه ماشین دست شما باشد.

    دوستم از همین ابتدا با مهر و محبت متوجه اش کن که ایشون تکیه گاه شما هستند.
    ی وقتهایی هم بی خبر برو و اصرار داشته باش که ببینیش و مشتاق و تشنه یک لحظه دیدنش هستی حتی بدون وسیله.


    عزیزم روزهای خوش زندگیتو بخاطر مسائل کوچیک خراب نکن

    شاد و موفق باشید
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  18. 6 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), khaleghezey (یکشنبه 25 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93)

  19. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آبان 94 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1392-4-21
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    1,926
    سطح
    26
    Points: 1,926, Level: 26
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 165 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اتفاقا من و همسرم در دوران عقد هستیم و متاسفانه پدر همسرم هم یک همیچین عقیده ای رو دارن (باید به این نکته توجه داشت که پدر مادرها مربوط به نسل قبل هستن و الان زمونه خیلی عوض شده و دیگه اون دیدگاه سنتی نسبت به ازدواج کاربردی نداره) ولی من هم مثل همسر شما و جناب فرهنگ معتقد به این هستم که ازدواج یک رابطه دوطرفه هست و خوشبختانه همسر بنده هم همین عقیده رو دارن. اوایل ما هم سر این موضوع کمی اختلاف داشتیم ولی بعد همسرم خیلی وقتها که من نمیتونستم یا حوصله نداشتم ولی دوست داشت بیاد پیشم وقتی پدرش خونه نبود خودش میومد حتی بعضی وقتا هم با اینکه خودش ماشین داره ولی با تاکسی تلفنی میومد و میگفت شوهرم اومده دنبالم.
    باید بدونید که این مساله وقتی شما میتونید خودتون برید ولی به اون اصرار میکنید بیاد دنبالتون چون باید درخدمتتون باشه به هیچ عنوان مسئولیت پذیری نیست. متاسفانه خانمهای این سایت خیلی دیدگاهشون زن سالارانه هست و انتظار دارن مرد همیشه در خدمت زن باشه( البته گرچه این مورد رو اعصابم میره ولی باعث شده همیشه قدر خوبیهای همسرمو بدونم)
    من خودم کاملا همین عقیده شوهرتون رو دارم و این حرف رو حرفه زور میدونم ولی الان چند ماهه که خانومم برای یک آزمون ورودی داره درس میخونه و من هر روز صبح ساعت 6 صبح بلند میشم و برای اینکه راحت درس بخونه میبرمش کتابخونه شهر و شبها ساعت 11 شب میرم دنبالش و اصلا هم منتی بر سرش ندارم. مسئولیت پذیری یعنی اینکه نذارم زنم ساعت 11 شب تو یک محله خلوت شهر تنها بره خونه نه اینکه چون تو مردی و من زن پس تو باید بیای دنبالم چونکه تو وظیفته!!!

    واقعا گذشت که اصله اول ازدواج هست رو جوونها فراموش کردن و بعد مینالن که چرا طلاق زیاده!!

  20. 14 کاربر از پست مفید anoosh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 25 آبان 93), Eram (سه شنبه 15 مهر 93), fariba s (چهارشنبه 16 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 25 آبان 93), marta (چهارشنبه 16 مهر 93), sevil73 (شنبه 24 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 16 مهر 93), terme00 (چهارشنبه 16 مهر 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 15 مهر 93), واحد (یکشنبه 18 آبان 93), هوایی (یکشنبه 25 آبان 93), هم آوا (سه شنبه 22 مهر 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 مهر 93), صبا_2009 (سه شنبه 15 مهر 93)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.