خب چرا اینقدر کنکاش می کنید
ایشون به شما علاقه داشته که با شما ازدواج کرده اگه به اون نفر قبلی علاقه داشت که ازش جدا نمی شد و مطمئنا لحظات خوبی هم با هم نداشتن و گرنه جدا نمی شدن که
حالا شما رو دوست دارن شما هم به ایشون علاقه دارید چرا زندگی رو به کام خودتون تلخ می کنید
ممکنه حتی جشن گرفته باشن ولی کاری نکرده باشن
در ضمن خیلی ها شب عروسی شون اون طوری نیست که شما فکر می کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)