با سلام
تمام حس هایی که براتون پیش اومده کامل قابل درکه و حق دارین، شریک زندگیتون بهتون دروغ گفته.
اما چرا وقتی عقد بودین تصمیم جدی تری نگرفتین؟ شما که سطح توان خودتونو میدونستین.که نمیتونین این مسایل و قبول کنین.
اگه تصمیم به ادامه گرفتین دیگه نباید جستجو میکردید.
باید تمام عواقب تصمیمتونو میپذیرفتین.
الانم اگه تصمیم به جدایی بگیرین باز هم همیشه هر دختر مجردی جاضر به ازدواج با شما نمیشه، در نهایت شما باز هم با یک زن مطلقه ازدواج میکنین، مگه اینکه شما هم بخواین پنهان کاری کنین.
ورگرنه همه دخترای مجرد حاضر به همچین ازدواجی نیستن.
خب پس چرا همین زندگی الانتونو درست نکنین. تنها مشکل همسر شما ازدواج قبلیشون و دروغشونه ؟ مشکل دیگه ای هم دارن؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)