همونطور که دوستان اشاره کردن دلیل رفتار کوچولوی شما نیاز به جلب توجهیه که تو دوران مریضی خودش و شما احساسش کرده.
پیشنهادم اینه که به سلامت موندن تشویقش کنین. برای مراقبت از خودش براش جایزه تعیین کنین.
مثلا اگه خوب مراقب خودت باشی بهت فلان خوراکی رو میدم یا فلان عروسکو برات میخرم.
مطمئن نیستم این روش عواقب نداشته باشه و با افراط تو این کار بچه شرطی نشه ولی خب بنظرم خوبه در حد اعتدال امتحان بشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)