آخ جون پاچه خاری ریسم نتیجه داد و پورسانت گرفتم هوررااااا
ترمه جون عزیزم بیا اینم ی کادوی دیگه هم از طرف خودم هم از طرف برو بچه های دانشجو

با ی دنیا آرزوهای قشنگ قشنگ
چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولدت مبارک
ماچ قشنگرو بدین بیاد

-------------------------
ابی بیکران دوستم نمی دونم موضوع دیروز چی بوده من فقط به شوخی گفتم عذر خواهی می کنم اگه دلگیر شدی.
ببخشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)