این کیک عروسیه یا تولد؟چقدر زیاده!.بعد که خوردین مزشو برام تعریف کنید.
ما که نمی تونیم بخوریم.
ببینم طرف شما هم لای کیک قنادی گردو می ذارن؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
این کیک عروسیه یا تولد؟چقدر زیاده!.بعد که خوردین مزشو برام تعریف کنید.
ما که نمی تونیم بخوریم.
ببینم طرف شما هم لای کیک قنادی گردو می ذارن؟
ویرایش توسط فرهنگ 27 : دوشنبه 14 مهر 93 در ساعت 12:39
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)