سلام عزیز دلم...
خب این مشکلتون طبیعیه...به هر حال خیلیا مشکل مشابه شمارو ارن..
پس بیشتر از این خودتو اذیت نکن ازین بابت...
ببین تو آروم کردن مردا وقت عصبانیت زنا خیلی باید هنرمند باشن...ببین رگ خواب شوهرتو تو این مدت عقد یاد بگیر ...بدون چه وقتایی چیو ازش بخوای...چیو نخوای....موقع عصبانیت چی آرومش میکنه...دونستن این چیزا هر مرد عصبانیو میتونه چند درجه بهتر کنه...مثلا پدر منم تقریبا مشابه پدر شما بود اما من کامل متوجه میشدم که مادرم اصلا اون هنر لازم در برخورد با مرد و نداره و اگه کمی سیاست زنانه داشت بعد از گذشت این همه سال قطعا بعضی خصلت های ناخوشایند بابام در کنار همه ی خوبیا و مهربونیاش تا الان بهتر میشد....پس بپا ک مثه مامانامون نشی عزیزم:)








علاقه مندی ها (Bookmarks)