سلام.
گفتی که شوهرت روهم دوست داری.این انگیزه خوبیه برای ادامه دادن. درحال حاضر یکی ازعمده ترین مسائل مشکل زا در روابط زوجین ضعف مهارتهای ارتباطیه. هرچی دراین زمینه قویترباشی اختلافها کمرنگتر میشه.یه کم توی مقدمات صحبتهات خودافشایی کن خودت واون رو قبل ازگفتن اصل مطلب ،درک کن.بهش بگو من نمیتونم توی ارتباطات تو و خواهرم ازجاده انصاف خارج بشم تو شوهرمی واون خواهرم خودت روجای من بذار من احساس تو واورومیتونم درک کنم امانظرم اینه ارتباطات شما کمتر وعادی تربشه تاحساسیتها ازبین برود. ترمه،هرکسی نمیتونه دربرابریه انسان منطقی وموجه بازی دربیاره.شنیدی میگند حرف حساب، جواب نداره؟
تامیتونی قدرت چانه زنی وارتباطتت روبالاببر.هرچه زن یامرد،خلاصه یکیشون بیشتراهل زندگی وعمق ومعنای وحس اون باشه،باعث نرمترشدن طرف مقابل میشه مگه واقعا طرف دیگه دچاراختلال یاقصد زندگی نداشته باشه که این رویه جوأب ندهد.
سرچشمه های منطق ت روتعیین کن ازضرب المثلها، تجارب خودت، سخن بزرگان، تفکرات و استدلالات خودت بهره بگیر.خشونت،تهدید ناسزا ریشه در هرچی که داشته باشه اما فرایند وبروزش دلیل ضعف ارتباط وضعف منطقه.سعی کن باکلام نرم امامنطقی شوهرت رومنعطف کنی. این پیام آیات کتاب هم هست
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)