
نوشته اصلی توسط
نرگس65
آره خاستگار داشتم ولی نه بطور رسمی.ولی من جرات حرف زدن نداشتم یعنی وجدان یا یه نیرویی درونم نمیذاشت که حتی باهاش آشنا بشم
نرگس جان،
این که زن متاهل، اونم وقتی داره تو خونه شوهرش زندگی می کنه، بگه من خواستگار دارم اصلا حرف قشنگی نیست.
شما فکر کردی بقیه خانمهای متاهل که خواستگار ندارند، زشتند یا غیر اجتماعی اند یا اخلاق و رفتار خوب ندارند یا .... ؟
خواستگار داشتن شما، اون هم به قول خودتون به شکل غیررسمی، یعنی چی؟ مگه مردی هم به خواستگاری زن شوهر دار می ره؟
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)