سلام.منم که مطالب شما رو خوندم به خاطر این اغماضی که نسبت به هدیه همسرتون داشتید واقعا تحسینتون میکنم که نخواستین توی ذوقش بزنین.مطمئنا همسرتون وقتی اون هدیه رو حالا بهر دلیلی بهتون داده پیش خودش از اینکه هدیه کس دیگه ایی رو به شما داده کمی عذاب وجدان داشته و مطمئنا دفعات دیگه اگه شرایط مالی و زمانش بهش امکانش رو بده حتما درصدد جبران بر میاد.پس شما کار انسانی و بزرگمنشانه ایی کردید که بروش نیاوردید.
با نظرات خانوم شیدا بسیار موافقم پس دیگه تکرارشون نمیکنم و فکر میکنم بالا بردن اعتماد بنفس چاره کار شماست.میدونید من خودم هم تا حدودی مشکل شما رو دارم و احتمالا به اندازه کافی به رای و نظر و دیگاه های خودتون مطمئن نیستید که حرفای دیگران در مورد شما (مثلا همسرتون در مورد بهداشت)اذیتتون میکنه.من خودم قبلا خیلی اهمیت میدادم ولی الان خیلی بهتر شدم.
موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)