سلام عزیزم....
در اینکه باید مساله رو مطرح کنی هیچ شکی نیست....اما بنظرم تو همون جلسه ی اول مطرح کردنش درست نیست..شاید وقتی با این آقا پسر صحبت کنی اصلن اون آدمی نباشه که واسه زندگی با شما مناسب باشه که در اون صورت این شمایین که ایندفعه باید جواب منفی بدین و اگر تو همون جلسه ی اول مساله رو مستقیم مطرح کرده باشین آبروی خونواده و مخصوصا مادر محترمتون که میگین مذهبی هم هستند به مخاطره میفته...
فراموش نکن حتمن حتمن مساله رو باید مطرح کنیی...چون این حق اون آقا پسره که بدونه و تصمیم بگیره ...اما خب جلسه ی اول مستقیم مطرح کردنش بنظرم درست نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)