به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 آبان 93 [ 03:08]
    تاریخ عضویت
    1393-7-13
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    86
    سطح
    1
    Points: 86, Level: 1
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تجربه

    نقل قول نوشته اصلی توسط Shayan68 نمایش پست ها
    ممنون همگی
    واقعا هم درست میگین . حرفتون منطقیه . اگه این اتفاق بعد از عقد می افتاد خیلی برام بدتر بود .
    و راستشو بخواین برای دختر خانم خیلی بدتر شد !!! چون ایشون قبل از من هم نامزد داشتن ( به مدت چند ماه) که این طور که همه می گفتن به خاطر بداخلاقی اون پسره نامزدیشون به هم خورد . حالا من دومی بودم که اینطوری شد . پدرشم قصد شوهر داشتنشو نداشت تا یکی دو سال ولی به ما جواب رد ندادن . چون می شناختن ما رو . الانم پدرش گفته که تا یه سال دیگه شوهرش نمیدم و اگه صلاح باشه که باز قسمت هم میشن و اگه نه که هیچی .
    وقتی دلیل مخالفت رو پرسیدیم فقط گفتن به خاطر جوش های من !!!! ولی واقعا شاید چیز دیگه ای بوده باشه . مثلا کسی دشمنی کرده باشه و از ما بد گفته باشه ، ممکنه همکلاسی های دختر خانم رو نظرش تاثیر گذاشته باشن و رایش رو زده باشن چون یکی از همکلاسی هاش برا برادرش می خواست . واقعا نمی دونم چی شد ؟؟ خیلی اتفاقی و ناگهانی شد . حتی به خودمم نگفتن . آخرین حرفامون مربوط میشه به وقتی که هنوز هیچی نمی دونستم که به من علاقه نداره .
    ولی این چند روزه خیلی بهم سخت گذشت و می گذره . کلا خورده تو ذوقم !!! خیلی دلم شکست .
    ولی با این حال با این که با من اینطور رفتار شد ، هنوز دوستش دارم . دوست دارم عیب و نقص هایی که دارم رو کمترش کنم و بعدا باز برم سراغش . اگه قسمت شد که فبها و اگرم نشد براش بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم خوشبخت بشه
    شایان عزیز !!!
    مدت ها بود که میخواستم تجربه خودم رو در مورد ازدواج با یه جوون مثل خودم در میون بذارم
    من خودم قبلا با یک دختر عقد بودم و بعد از 1 ماه جدا شدیم
    واقعا اون اتفاق دید من رو نسبت به زندگی تغییر داد،
    ببین عزیزم ازدواج مثل یک معامله است
    هر یک از طرفین در هر مقطعی از این معامله اگر ببینه این معامله به نفع اش نیست طبیعتا بهمش میزنه پس احساساتی نشو -> خودت حدس های درستی زدی -> اینو بدون هر پدر و مادری خیر بچه اش رو میخواد و چون دوست نداشتن تو رو برنجونن گفتن دخترمون خودش منصرف شده و ما دخیل نبودیم اما!!! این فرمول، ابزار همه پدر و مادر های باهوشه !!!
    طبیعت ازدواج اینه که اجباری نیست
    پیروز باشی
    ویرایش توسط purmusa : یکشنبه 13 مهر 93 در ساعت 03:49

  2. کاربر روبرو از پست مفید purmusa تشکرکرده است .

    Shayan68 (سه شنبه 15 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.